استقراریگان‎ویژه درپایانه‌های‎مرزی‎ایران وعراق

فرمانده یگان های ویژه نیروی انتظامی با اشاره به سیل بازگشت زائران اربعین حسینی،گفت:یگان های ویژه این نیرو به منظور تامین نظم و امنیت در پایانه‌های مرزی مستقر شده اند
تسنیم: فرمانده یگان های ویژه نیروی انتظامی با اشاره به سیل بازگشت زائران اربعین حسینی،گفت:یگان های ویژه این نیرو به منظور تامین نظم و امنیت در پایانه‌های مرزی مستقر شده اند

به گزارش پایگاه خبری پلیس، سردار حسن کرمی با اشاره به حضور یگان ویژه در مبادی ورودی مرزهای غربی کشورمان افزود: با توجه به استقبال بی سابقه هموطنانمان برای سفر به کشورعراق و زیارت بارگاه امام حسین (ع) و حضرت ابوالفضل العباس تصمیم بر آن شد تا ماموران یگان‌های ویژه در پایانه‌های مرزی شلمچه، چزابه و مهران مستقر شده و در تامین امنیت و خدمت رسانی بهتر به زائران مشارکت داشته باشند.

وی با بیان اینکه یگان‌های ویژه نیز در قالب فعالیت‌های قرارگاه ظفرفعالیت می‌کند، افزود: برای زمان بازگشت زوار به کشور نیز تمهیدات و پیش‌بینی‌های لازم اندیشیده شده است.

فرمانده یگان ویژه نیروی انتظامی با اشاره به سیل عظیم بازگشت زائران اربعین حسینی، خاطرنشان کرد: زائران نیازمند خدمات بیشتر دستگاه ها و سازمان های ذیربط و تقویت ایستگاه های موقت اسکان هستند.

سردار کرمی ارائه توزیع غذا میان زوار، اطلاع‌رسانی و ... را از دیگر خدمات یگان ویژه برشمرد و افزود: این وظایف علاوه بر وظیفه اصلی که حفظ و تامین امنیت این مناطق و زائران است، انجام می‌شود.