به گزارش پارس، در آستانه اربعین امام حسین(ع) و مصادف با دومین سالگرد رحلت مرجع عالیقدر آیت الله حاج آقا مجتبی تهرانی(ره) مراسمی از طرف بیت ایشان برگزار می شود.

متن اطلاعیه ای که از طرف بیت آقا مجتبی تهرانی منتشر شده به شرح زیر است:

«ایام ماه صفر و اربعین سرور و سالار شهیدان حضرت ابا عبدالله الحسین(ع) برای مردم تهران یادآور رجعت غمبار فقیه عالی قدر و مجتهد اخلاقی شهر حضرت آیت الله العظمی حاج آقا مجتبی تهرانی(ره) می باشد. دو سال از شور حضور مردم شهر در تشییع به یادماندنی این «عالم عامل ربانی» می گذرد. شکوهی که در وداع با حاج آقا مجتبی(ره) در اذهان دوستداران ایشان به خاطر مانده، یادآور کلام دلنشینش بود که: «اگر کسی چشم به دنیا نداشته باشد، دلهای مردم به او جلب می شود.

بعد او دیگر نور «مدرسه نور» فروغ سابق را نداشت. گرچه ندای «یا ایها العزیز» اش همواره از گوش جان در مسجد جامع بازار شنیده می شود، اما فقدانش برای ره جویان معارف الهی روز به روز بیشتر رخ می نمایاند. چنان که به تعبیر رهبر معظم انقلاب، «ضایعه ای برای حوزه علمیه، روحانیت و جامعه مذهبی تهران» برای همیشه پدیدار گردید.

اکنون ماییم و غم فراقی که کهنه نخواهد شد. فراق استادی که شهرت گریزی و پرده نشینی اش، ما را از درک گوهر وجودی این «چراغ هدایت» محروم ساخت.

در آستانه اربعین حضرت اباعبدالله الحسین(ع) و مصادف با دومین سالگرد رحلت مرجع عالیقدر حضرت آیت الله العظمی حاج شیخ مجتبی تهرانی(ره) مراسمی از طرف بیت ایشان به شرح زیر برگزار می شود: این مراسم پنجشنبه ۲۰ آذر از ساعت ۹ تا ۱۱ صبح؛ برادران در خیابان ۱۵ خرداد بازار آهنگران مسجد جامع بازار تهران و خواهران در خیابان بهارستان، کوچه قائن، پلاک ۴۳ دفتر حاج آقا مجتبی تهرانی برگزار می شود.»