به گزارش پارس؛ سرهنگ جعفر محمدنژاد امروز در گفت‌وگو با فارس در ساری با بیان اینکه محدودیت‌های ترافیکی در محورهای مواصلاتی مازندران اعمال می‌شود، بیان داشت: تردد تمامی تریلی‌ها، کامیون و کامیونت‌ها از محور کرج به مرزن‌آباد کماکان ممنوع است.

فرمانده پلیس راه مازندران با بیان اینکه تردد انواع وسایل نقلیه از ساعت ۱۴ تا ۲۴ روز جمعه ۱۴ آذر ماه امسال از کرج به مرزن‌آباد ممنوع است، یادآور شد: همچنین تردد انواع وسایل نقلیه از ساعت ۱۷ تا ۲۴ روز جمعه ۱۴ آذر ماه امسال از ۱۵ کیلومتری جنوب مرزن‌آباد به سمت کرج به‌صورت یک‌طرفه است.

وی با بیان اینکه تردد تمامی تریلی‌ها از محور هراز ممنوع است، گفت: تردد تمامی کامیون‌ها و کامیونت‌ها به‌استثنای حاملین مواد سوختی و فاسدشدنی از ساعت ۶ تا ۲۴ روزهای چهارشنبه ۱۲، پنج‌شنبه ۱۳ و جمعه ۱۴ آذر ماه امسال از محور هراز ممنوع است.

فرمانده پلیس راه مازندران تصریح کرد: تردد تمامی تریلی‌ها، کامیون‌ها و کامیونت‌ها به استثنای حاملان مواد سوختی و فاسدشدنی از ساعت ۶ تا ۲۴ روز جمعه ۱۴ آذر ماه امسال از محور تهران به قائمشهر و بالعکس ممنوع است.

محمدنژاد با توجه به وضعیت جوی استان رانندگان بر رعایت مقررات راهنمایی و رانندگی تاکید کرد و گفت: با توجه به بارندگی و اینکه در ارتفاعات کندوان بارش خفیف و در محورهای هراز و فیروزکوه نیز بارش باران دور از انتظار نیست.

وی متذکر شد: همچنین با توجه به بارندگی‌ها، بارش برف در ارتفاعات و لغزنده بودن جاده‌ها رانندگان تجهیزات زمستانی، زنجیرچرخ و وسایل گرمایشی را به همراه داشته باشند.

فرمانده پلیس راه مازندران با اشاره به بازگشایی لاین شمال به جنوب آزادراه تهران ـ شمال، اظهار داشت: لاین جنوب به شمال آزادراه تهران ـ شمال از ساعت ۴:۳۰ صبح روز چهارشنبه ۱۲ آذر ماه امسال به دلیل شدت بارندگی مسدود شده و تاکنون بازگشایی نشده ‌است.

محمدنژاد یادآور شد: توصیه ما به تمام رانندگان وسایل نقلیه این است که با رعایت سرعت مطمئنه رانندگی کنند و با پلیس راه سلامتی خود و خانواده خود را تضمین کنند.

وی ادامه داد: تلفن مرکز کنترل راه‌های مازندران با شماره‌های ۲۱۸۲۹۳۴ با پیش شماره ۰۱۱ به‌صورت شبانه‌روزی آماده پاسخگویی به هموطنان در مورد آخرین وضعیت راه‌های استان است.