به گزارش پارس ، جمعی از پذیرفته شدگان آزمون استخدامی پر مناقشه نفت، پس از بیست ماه انتظار همچنان منتظر اعلام نتایج این آزمون هستند و هم اکنون پس از پیگیری‌‌های مصرانه خود دوباره در نامه‌ای سرگشاده به سلحشور، معاون توسعه و برنامه ریزی منابع انسانی وزارت نفت، خواستار اعلام نتایج این آزمون شدند.

متن نامه به شرح ذیل است:

بسمه تعالی
امام صادق (ع) فرمودند : فضیلت پاداش بر طرف كردن نیاز مؤمن از هزار حج که تمام اعمال آن قبول شده باشد و آزاد کردن یک بنده در راه خدا و صرف بار هزار اسب در راه خدا با زین و لجامش, بیشتر است.

معاونت محترم توسعه منابع انساني و مديريت وزارت نفت
جناب آقای دکتر سلحشور
با سلام و تحیات الهی

ضمن سپاسگزاری و قدردانی از تلاش ‌های وزیر محترم نفت جناب آقای مهندس زنگنه، معاونت محترم راهبردی ریاست جمهوری و نمایندگان دلسوز خانه ملت، درجهت استخدام نیروی انسانی جوان، پویا، تحصیل ‌کرده و متعهد در خانواده بزرگ وزارت نفت و برنامه ‌ریزی ایشان برای ورود نیروی انسانی شایسته در راستای تضمین آتیه صنعت نفت و همچنین تلاش های بی دریغ و پدرانه حضرتعالی در سمت معاونت توسعه منابع انسانی وزارت نفت که با جایابی و نیاز سنجی دقیق و بالانس نیروی انسانی در شرکت ‌های زیر مجموعه شرکت ملی نفت ایران و برگزاری آزمونی جامع و حساب شده در چهارچوب قوانین استخدامی کشور و درخور شان و منزلت وزارت نفت که الحق و الانصاف اگر بگوییم با کنکور سراسری برابری می کرد، سخن گزافی نگفته ‌ایم، احتراما" به استحضار می ‌رساند با توجه به مشکلات موجود در کشور که نشات گرفته از تحریم هایی است که ناعادلانه بر کشورمان تحمیل شده و موجب انتقال فشار برمدیریت وزارت نفت نیز گردیده است و همینطور با توجه به آمار و اطلاعاتی که بعضا" اشتباهی و مغرضانه در خصوص نیروی انسانی به وزیر محترم نفت رسانده بودند، مراحل جذب که باید مدت ها پیش تمام می شد نهایتا" با صبر و حوصله و بررسی ‌های مدبرانه وزیر محترم نفت، به پایان رسید و ایشان با جذب کامل ۲۶۷۶ نفر موافقت نمودند.

به دنبال موافقت وزیر محترم، وزارت نفت نسبت به درخواست صدور مجوز استخدام حدود ۱۶۰۰ نفر باقیمانده از طرف معاونت محترم راهبردی ریاست جمهوری، اقدام کرد که این مجوز نیز در ۱۸ آبان ماه سال جاری صادر شد که البته پس از گذشت سه هفته از صدور مجوز و تصحیح کارنامه در سایت مرکز آزمون و آپلود مجدد آن، متاسفانه هنوز نتایج اعلام نشده است.

با توجه به این که سکان این آزمون نیز مجددا، همچون گذشته به دستان مبارک شما سپرده شده است، این خیل عظیم پذیرفته ‌شدگان آزمون از حضرتعالی استدعا دارد که نگذارید بیش از این، عمرجوانان (چیزی در حدود ۲۰ ماه) که هر روز آن چون ماهی و هر ماه آن بسان سالی سپری می شود، هدر برود و اکنون که وزیر محترم نفت با تدبیر و دلسوزی خود گره از کار این جوانان باز نمودند شما نیز با دستان مبارکتان گره ‌گشای کارمان باشید و این آزمون استخدامی را به فرجام برسانید و یک بار برای همیشه به این انتظار فرسایشی خانمان سوز پایان دهید و دعای خیر این جوانان و خانواده ‌هایشان را بدرقه راه خود و خانواده محترمتان کنید.

با توجه به صداقتی که از شما در وزارت نفت می شناسیم و نام شما یاد آور روز ‌های خوش برگزاری آزمون است،امید است که کوچکترین حقی از کسی ضایع نشود و اسامی ۲۶۷۶ نفر برتر به عنوان پذیرفته شده نهایی، در هفته جاری اعلام گردد.

توفیق روز افزون شما و همکاران محترمتان در خانواده
بزرگ صنعت نفت، را از درگه یگانه
قادر متعال خواستاریم

جمع کثیری از پذیرفته شدگان
۰۸/۰۹/۹۳

به گزارش "خبرگزاری دانشجو"، در اسفند ماه سال ۱۳۹۱ بود که شرکت ملی نفت ایران با کسب مجوز ۵۵۰۰ نفری برای جذب نیرو اقدام به ثبت نام جهت برگزاری آزمون استخدامی کرد.

اما بعد از گذشت بیش از یکسال خبری از اعلام اسامی نشد و متقاضیان استخدام در این شرکت به اعتراضات گسترده پرداختند. تا اینکه با تلاش نمایندگان مجلس وزارت نفت با جذب تدریجی تمامی این افراد موافقت کرد.

خبر جذب تدریجی قبول شدگان آزمون استخدامی برای اولین بار توسط مروی، رئیس کمیسیون انرژی داده شده بود. وی در گفتگو با خبرنگار اقتصادی "خبرگزاری دانشجو" در ادامه اظهارات قبلی خود در خصوص توافق کمیسیون انرژی مجلس با مسئولان وزارت نفت در خصوص جذب تدریجی قبول شدگان آزمون استخدامی در یک بازه زمانی مشخص، گفت: فعلا توافق کرده‌ایم که وزارت نفت این افراد را جذب کند و این افراد شامل تمام کسانی می‌شوند که قبول شده بودند، اما روند جذب این افراد به تدریج انجام خواهد شد.

رسایی، عضو کمیسیون اصل ۹۰ مجلس شورای اسلامی نیز در گفتگو با خبرنگار اقتصادی "خبرگزاری دانشجو" با اشاره به تلاش‌های ‌کمیسیون اصل ۹۰ برای جذب تمامی قبول‌شدگان آزمون استخدامی شرکت ملی نفت اظهار داشت: طی مکاتبات وزارت نفت با معاونت توسعه نیروی انسانی، آقای زنگنه درخواست نموده است که همه ۲۶۷۶ نفر استخدام شوند. خبری نیز که به تازگی رسیده است این موضوع است که معاونت توسعه نیروی انسانی نیز با جذب تمامی این افراد موافقت کرده است.

البنه وی در خصوص بازه زمانی جذب این نیروها نیز گفت: بازه زمانی در دست وزارت نفت است که میتوانند کار جذب این نیروها در طی چند ماه انجام دهند.

اکنون بیش از دو ماه از از قول وزیر برای جذب تمامی این افراد میگذرد و مجوزهای لازم نیز از معاونت توسعه منابع انسانی اخذ شده، اما همچنان این افراد در بلاتکلیفی به سر می‌برند.