پايگاه خبري تحليلي «پارس»- مغایرت اطلاعات سایت رسمی بهشت زهرا (س) تهران با زمان دفن «مرتضی پاشایی» خواننده فقید، باعث ایجاد شبهاتی در ذهن برخی هواداران او شده است؛ شبهاتی که به نظر می‌رسد بهره‌ای از واقعیت نداشته باشد.

به گزارش پايگاه خبري تحليلي «پارس»، بررسی اطلاعات رسمی منتشرشده در «سامانه جست‌وجوی اموات بهشت زهرا (س) تهران» نشان از خاکسپاری «مرتضی پاشایی» فرزند «ناصر» در قطعه 88، ردیف 149 شماره 9 بهشت زهرا (س) در تاریخ 24 آبان 1393 (روز شنبه) دارد.

از آنجا که تابوت خواننده فقید موسیقی پاپ ایران، مرتضی پاشایی یکشنبه از مقابل تالار وحدت در تهران تشییع و سپس برای خاکسپاری به بهشت زهرا (س) منتقل شد، اما در همان زمان به خاک سپرده نشد، مغایرت اطلاعات سایت رسمی شهرداری تهران در این زمینه باعث ایجاد شبهاتی در ذهن برخی هواداران این خواننده محبوب شده است.

با این حال، تصاویر منتشرشده از حضور یکشنبه هواداران مرتضی پاشایی در بهشت زهرا نشان می‌دهد که قبر او تا عصر امروز خالی بوده است. قبری که دقیقا در کنار مزار استاد احمد آرام (که در قطعه 88، ردیف 148 شماره 9 به خاک سپرده شده) قرار دارد.

ساعتی ساعت 20 یکشنبه نیز خبرگزاری ها از دفن شبانه مرتضی پاشایی در بهشت زهرا (س) خبر داد و گزارش تصویری‌ای را هم از این مراسم منتشر کردند که اطلاعات روی سنگ قبر آن، با اطلاعات منتشرشده در تاریخ 24 آبان سایت بهشت زهرا (س) همخوانی دارد.

بدین‌ترتیب به نظر می‌رسد برخلاف اعلام سایت بهشت زهرا (س) مرتضی پاشایی نه روز شنبه، که یکشنبه‌شب به خاک سپرده شده است.

مرتضی پاشایی، فرزند ناصر، خواننده موسیقی پاپ ایرانی روز جمعه در پی یک دوره طولانی سرطان معده در سن 30 سالگی درگذشت.

pashaei

تاریخ دفن مرتضی پاشایی منتشره در سایت بهشت زهرا

pashaeitashe (6)

تابوت مرتضی پاشایی روی دوش هواداران- صبح یکشنبه

pashaeitashe (3)

مزار خالی مرتضی پاشایی- بعدازظهر یکشنبه

pashaeitashe (5)

خاکسپاری مرتضی پاشایی- شامگاه یکشنبه