به گزارش پارس به نقل از  تسنیم: دبیرخانه کمیته مواقع اضطرار اعلام کرد زنگ ورزش مدارس و ورزش صبحگاهی امروز و فردا در شهر تهران ممنوع بوده و اورژانس‌های ثابت و سیار در میادین شهر تا فردا عصر آماده باش هستند.


به گزارش سایت اطلاع رسانی محیط زیست استان تهران(سامات)،محمد‌هادی حیدر‌زاده مدیرکل حفاظت محیط زیست استان تهران و دبیر کارگروه کاهش آلودگی هوای تهران افزود: بر اساس تصمیمات اتخاذ شده در آخرین کمیته مواقع اضطرار آلودگی هوا اگر وضعیت هوا صرفا در شرایط ناسالم برای گروه‌های حساس قرار گیرد سیاست تعطیلی و محدودیت‌های ترافیکی جز برنامه‌های کمیته  نمی‌باشد.

وی با اشاره به این‌که کمیته مواقع اضطرار برنامه‌ها و سایر اقدامات را در شرایط ناسالم برای گروه‌های حساس به دبیرخانه کمیته تفویض کرده است، اظهار داشت: دبیرخانه کمیته مواقع اضطرار بر همین اساس با هماهنگی‌های انجام شده با اداره کل آموزش و پرورش شهر تهران، اداره کل ورزش و جوانان استان تهران و سازمان ورزش شهرداری تهران، برگزاری زنگ ورزش در مدارس و ورزش صبحگاهی در شهر تهران را امروز و فردا ممنوع اعلام کرده و همچنین اورژانس‌های ثابت و سیار در میادین شهر تا فردا عصر به حالت آماده باش هستند.

وی در پایان یادآور شد: اداره کل حفاظت محیط زیست استان تهران نیز در این فاصله طی 2 اطلاعیه صادره نکات بهداشتی برای حفظ سلامت را به اطلاع شهروندان رسانده است.