به گزارش پارس به نقل از ایسنا ، عوامل برنامه «عمو پورنگ» روز پنجشنبه 22 آبان‌ماه از غرفه ایسنا در نمایشگاه مطبوعات و خبرگزاری‌ها بازدید کردند و درباره آخرین فعالیت‌های خود برای برگشت به روی آنتن توضیحاتی ارائه کردند.

مسلم آقاجان‌زاده، تهیه‌کننده برنامه‌های عموپورنگ در پاسخ به این پرسش که چه زمانی به تلویزیون برمی‌گردد؟ گفت: هر وقت به ایده و نگاه جدیدی برسیم برمی‌گردیم. ما نمی‌خواهیم به تکرار بیافتیم و به جایی برسیم که مخاطب را اذیت کنیم. چون به مخاطب احترام می‌گذاریم، بنابراین تصمیم بر این است که با یک ایده جدید یا نگاه جدید به مخاطب به روی آنتن برگردیم.

او تأکید کرد: زمانی که به ایده جدیدی برسیم و حمایت مدیران را داشته باشیم، برمی‌گردیم و کار را شروع می‌کنیم. حمایت رسانه برای برگشت مهم است.

داریوش فرضیایی (عمو پورنگ) نیز در رابطه با سری جدید برنامه‌ خود گفت: در حال حاضر داریم خوب نگاه می‌کنیم، فکر و مطالعه می‌کنیم و همچنین برای کارهای آینده نمونه‌برداری می‌کنیم.

او در پاسخ به این پرسش که چه زمانی به روی آنتن برمی‌گردد؟ عنوان کرد: این قضیه برمی‌گردد به خودمان که چه چیزی داشته باشیم و سپس کار را شروع کنیم. فعلاً داریم جمع‌بندی می‌کنیم. عوامل نیز در این مدت زمانی که به روی آنتن نیستیم در حال فکر و تحقیق هستند.

فرضیایی در پایان تأکید کرد: ما باید به ماحصلی خوب برسیم تا بتوانیم دوباره یک اتفاق را خلق کنیم.

امیرمحمد متقیان نیز در ششمین روز نمایشگاه مطبوعات و خبرگزاری‌ها به همراه همکارانش در غرفه ایسنا حضور پیدا کرد.