به گزارش پارس ؛ شهیندخت مولاوردی در گفت‌وگو با فارس در خصوص جلسه روز گذشته معاونت امور زنان با اعضای فراکسیون زنان مجلس گفت: این جلسات به صورت دوره‌ای برگزار می‌شود و روز گذشته به دلیل کمبود وقت جلسه نیمه تمام ماند و قرار شد ادامه جلسه در روز دیگری برگزار شود.

وی ادامه داد: یکی از مباحثی که دیروز در جلسه با اعضای فراکسیون زنان مجلس مورد بحث و بررسی قرار گرفت بحث بودجه زنان در لایحه بودجه سال جدید بود که ما پیشنهاد خود را ارائه دادیم و تلاش داریم جایگاه زنان و سهم زنان از بودجه سال آینده سهم بیشتری نسبت به سال جاری باشد.

مولاوردی افزود: در سال گذشته دستگاه‌ها مجاز شده بودند یک درصد از اعتبارات خود را به امور زنان اختصاص دهند که متأسفانه این امر محقق نشد و هم اکنون ما در حال رایزنی با دستگاه‌های اجرایی کشور هستیم که در سال جدید بخشی از اعتبارات خود را به امور زنان اختصاص دهند.

معاون رئیس جمهور در امور زنان و خانواده تصریح کرد: موضوع دیگری که در این جلسه مورد بررسی قرار گرفت برنامه‌های معاونت امور زنان و خانواده در خصوص برنامه ششم توسعه بود که معاونت، برنامه‌ریزی‌های خود را اعلام کرد و قرار شد این برنامه‌ها مورد بحث و بررسی قرار گیرد و تلاش می‌کنیم برنامه‌های ششم توسعه معاونت امور زنان به گونه‌ای باشد که شاهد ارتقاء جایگاه زنان در جامعه باشیم.

مولاوردی همچنین به موضوع راه‌اندازی مرکز عالی امور زنان اشاره کرد و گفت: بسیج جامعه زنان و شورای فرهنگی و اجتماعی زنان و مرکز پژوهش‌های مجلس شورای اسلامی نیز دو طرح خود را در خصوص راه‌اندازی مرکز عالی امور زنان ارائه داده‌اند و معاونت امور زنان نیز در حال بررسی طرحی برای راه‌اندازی مرکز عالی امور زنان است.