به گزارش پارس به نقل از فارس: رضا آریایی عصر امروز گفت: شب دوشنبه 28 مهر ماه امسال سیلاب خرم‌آباد باعث شد که سه دانش‌آموز و یک معلم بر اثر سیل غرق شوند که جسد سه دانش‌آموز بعد از یک روز از این حادثه پیدا شده و از آن زمان تا امروز تلاش برای پیدا کردن جسد این معلم فداکار ادامه داشت.


وی افزود: جسد این معلم نزدیک روستای حاتم‌وند ویسیان خرم‌آباد توسط دهیار روستای حیات‌الغیب به نام نورالدین پیرحیاتی پیدا و تحویل خانواده آن داده شد.

مدیرکل ستاد بحران استان لرستان یادآور شد: جسد این معلم لرستانی بین 10 تا 12 متر از رودخانه فاصله داشته و زیر رسوبات پیدا شد.

آریایی از تلاش همه مسئولان، مردم استان لرستان به ویژه مردم روستاهای اطراف این حادثه به خاطر تلاش‌های شبانه‌روزی آنها تقدیر و تشکر کرد.

بر اساس این گزارش، 28 مهر ماه امسال یک معلم عشایری لرستانی در حال انتقال یکی از دانش‌‌آموزان مجتمع شبانه‌روزی عشایری بخش ویسیان خرم‌آباد به مراکز درمانی این شهرستان بوده که در حین طی مسیر به خرم‌آباد دچار سیلابی شدن محور اصلی خرم‌آباد و پلدختر می‌شود و متاسفانه در این حادثه سه دانش‌آموز و این معلم دلسوز فداکار جان خود را از دست داده‌اند.

 

در تاسوی حسینی مردم روستاهای کنار رودخانه «کشکان» لرستان توانستند جسد این معلم فداکار را پیدا کنند.