به گزارش پارس به نقل از تسنیم، علی دایی که در مراسم افتتاحیه فروشگاه ورزشی‌اش در نیاوران پس از مدت‌ها حاضر شد با خبرنگاران گفت‌وگو کند، همانطور که پیش‌بینی می‌شد با سؤالی در خصوص حضور علی کریمی در تیم ملی مواجه شد.

وی در خصوص اینکه آیا هنوز با کریمی مشکلی دارد یا نه، گفت: نه مشکلی با او دارم و نه چیز دیگری. مطمئناً هرجایی هم که باشم و همدیگر را ببینیم، من فقط به کریمی احترام می‌گذارم.

سرمربی پیشین پرسپولیس با اشاره به حضور کریمی در تیم ملی و عضویتش در کادر فنی این تیم به عنوان دستیار کارلوس کی‌روش، عنوان کرد: برای کریمی آرزوی موفقیت می‌کنم.

دایی همچنین در پاسخ به این سؤال که آیا پس از انتخاب کریمی به عنوان مربی تیم ملی ارتباطی با او داشته است یا نه، اظهار داشت: خیر، هیچگونه ارتباطی با او نداشته‌ام.

به گزارش تسنیم، دایی پس از بیان این مطالب نزد میهمانان جدیدش رفت که پس از گذشت دقایقی وارد فروشگاه او شدند که در بین آنها مادر علی دایی، مجید جلالی، امیر حاج‌رضایی، پیام صادقیان، محسن بنگر، سوشا مکانی، میثم حسینی، جهانگیر عسگری، محمد نصرتی، سعید دقیقی، علیرضا محمد، مارکار آقاجانیان و امیر جعفری دیده می‌شدند. جعفری که جزو هنرپیشه‌های استقلالی است هنگامی که با دایی روبه‌رو شد به او عدد چهار را نشان داد.