به گزارش پارس به نقل از مشرق، ساقی زینتی - بازیگر سریال «معراجی‌ها» که نقش کوتاهی را در این مجموعه ایفا کرده است، از همکاری‌اش با مسعود ده نمکی اظهار رضایت کرد و به ایسنا گفت: هربار که با مسعود ده‌نمکی کار می‌کنم گوشم را می‌گیرند، اما از نظر من شعور ده‌نمکی از تمام آنهایی که پشت سرش حرف می‌زنند بالاتر است.

ده‌نمکی برای بازیگرش حرمت قائل است

این بازیگر سینما و تلویزیون در این زمینه بیان کرد: «معراجی‌ها» بعد از سریال «دارا و ندار» دومین تجربه کاری‌ام با مسعود ده‌نمکی است و علی‌رغم اینکه همیشه از این طرف و آن طرف مدام به من می‌گویند چرا باز هم با ده‌نمکی کار کردی؟! جا دارد بگویم آقای ده‌نمکی هر پرونده‌ای که داشته به خودش مربوط است؛ مهم این است که برای بازیگرش حرمت قائل است و خیالت راحت است که وقتی کارت با پروژه‌اش تمام می‌شود چک سفید امضاء مقابلت می‌گذارد و دیگر نگران این نیستی دنبال پولت بروی.

وی اضافه کرد: به نظرم خوش حسابی تهیه‌کننده و کارگردان بزرگترین حسن است و همین اتفاق به بازیگر اطمینان می‌دهد. به نظرم بزرگترین ویژگی یک تهیه‌کننده و کارگردان این است که حواسش به بازیگرانش باشد.

بازیگر سریال‌های «پس از باران»، «کوچه اقاقیا» و«ستایش» همچنین درخصوص بدقولی برخی تهیه‌کنندگان و کارگردانان اظهار کرد:‌ به عنوان مثال «جاده چالوس» یکی از جدیدترین سریال‌های تلویزیون است که مدت‌هاست کارمان در آن تمام شده اما هنوز هم دستمزدهایمان را نداده‌اند.

زینتی در عین حال تأکید کرد: من تاکنون هیچ بی‌حرمتی و بی‌احترامی از مسعود ده‌نمکی ندیده‌ام و کاری هم به حرف‌های دیگران ندارم.

 دلم می خواست بیشتر در «معراجی‌ها» می ماندم

او سپس به ایفای نقشش در سریال «معراجی‌ها» اشاره کرد و گفت: با وجود اینکه در این سریال نقش کوتاهی داشتم و در حد چندین سکانس بازی کردم، نقشم را دوست داشتم و دلم می‌خواست در «معراجی‌ها» بیشتر می‌ماندم اما به جهت اینکه تمام ماجرای این سریال حول محور دانشجویان می‌گذشت، پدر و مادرها فقط به عنوان شناسنامه در کار حضور داشتند.

زینتی در ادامه با بیان اینکه در کارهای ده‌نمکی بداهه‌گویی آزاد است، خاطرنشان کرد: یکی از حسن‌های کارهای آقای ده‌نمکی این است که قبل از ورود بازیگران به نقش‌هایشان، از آنان سوال می‌کند برای نقششان چه چیزی برای ارائه دارند؟ همین اتفاق باعث می‌شود دست بازیگر در ایفای نقش باز باشد و با استفاده از بداهه نقشش طبیعی‌تر به نظر برسد. در سریال «دارا و ندار» هم همین روال حاکم بود و بازیگران در ارائه بداهه آزاد بودند.

بازیگر «معراجی‌ها» در بخشی دیگر از گفت‌وگوی خود با ایسنا درباره جان باختگان حادثه انفجار در پروژه «معراجی‌ها» اظهار ناراحتی کرد و گفت: یادشان بخیر؛ دوستانی که در حادثه انفجار جانشان را از دست دادند دوستان ما بودند و آن روز ما در شهرک دفاع مقدس کاری نداشتیم. زمانی که خبر حادثه را شنیدم بسیار متأثر شدم و حالا فقط برای خانوادهایشان طلب صبر می‌کنم. این اتفاق در «معراجی‌ها» همه را بر هم ریخت.

بی امکاناتی همیشه عوامل را اذیت می‌کند

وی در این زمینه ادامه داد: متأسفانه مشکلی که سر صحنه همیشه عوامل را اذیت می‌کند مشکل بی‌امکاناتی است. در یک پروژه کاری مشکلات دیگری نظیر برق‌گرفتگی، سوختگی و... همواره عوامل را تهدید می‌کند که شاید در مطبوعات درج نشود؛ براین اساس تا زمانی که امکانات لازم در کارها حاکم نباشد همیشه عوامل در حول و ولا هستند که مبادا اتفاقی بیفتد. به نظرم نبود بودجه و امکانات همیشه در کارها مشکل ایجاد می‌کند و بهتر است ما کارهای خارجی را با پروژه‌های خودمان مقایسه کنیم.

زینتی در پایان از جدیدترین کارهایش در سینما و تلویزیون خبر داد و گفت: «تابو» جدیدترین کار سینمایی‌ام است که به کارگردانی خسرو معصومی در حال ساخت است. در این فیلم یک بازی متفاوت از من به تصویر کشیده خواهد شد؛ ضمن اینکه در سریال «جاده چالوس» به کارگردانی محمود معظمی هم بازی داشتم و چندین فیلم تلویزیونی آماده پخش هم دارم که به روی آنتن نرفته‌اند. اخیرا در یک سریال برای شبکه شما هم بازی کردم که هنوز پخش نشده است.