به گزارش پارس به نقل از  فارس: سردار احمدی‌مقدم در حاشیه مراسم اختتامیه مسابقات سراسری قرآن کریم ناجا در جمع خبرنگاران در خصوص شبکه‌های اجتماعی گفت: فیلتر کردن شبکه‌های اجتماعی وظیفه نیروی انتظامی نیست و مراجع قضایی باید نسبت به تصمیم‌گیری در این خصوص اقدام کنند و اجرای این تصمیم نیز بر عهده دیگر نهادهاست و نیروی انتظامی در این ارتباط وظیفه‌ای ندارد.


او در ادامه در خصوص آخرین وضعیت جمشید دانایی‌فر مرزبان ربوده شده توسط گروهک تروریستی جیش‌العدل گفت: پیگیری‌ها برای روشن شدن این مرزبان ایرانی همچنان ادامه دارد و در حال حاضر با توجه به اطلاعات رسیده تا حدودی به شهادت رسیدن جمشید دانایی‌فر به اثبات رسیده است اما با این حال پیگیری‌ها همچنان ادامه دارد.

او گفت: شایعاتی که مبنی بر پناهنده شدن جمشید دانایی‌فر به گروهک‌های تروریستی مطرح می‌شود به هیچ عنوان صحت ندارد و ما این شایعات را تکذیب می‌کنیم.

فرمانده نیروی انتظامی جمهوری اسلامی ایران گفت: مشهد یکی از شهرهایی است که اعتیاد در آن به سرعت در حال رشد است و با برنامه‌ریزی‌های صورت گرفته در حال حاضر 90 درصد نیروی انسانی جدول سازمانی ناجا در استان تأمین شده است و از لحاظ نیروی انسانی برای برخورد با ناهنجاری‌ها و متخلفان مشکلی در استان خراسان رضوی در شهر مشهد وجود ندارد.