پايگاه خبري تحليلي «پارس»- منزل ابراهیم عیسی از ساکنان استان ضمد واقع در منطقه جازان به دلایل نامعلومی برای دهمین بار دچار حریق شد.

به گزارش پايگاه خبري تحليلي «پارس»، روزنامه سعودی "عکاظ" نوشت: ابرهیم با وجود اصرار خانواده اش برترک منزل، با آن مخالف است.

وی می گوید: " نمی توانم منزلم را ترک کنم زیرا منزل دیگری ندارم و از همه بدتر این است که شعله های آتش گاهی در اتاق های در بسته افروخته می شود و موجب تعجب من و پنج فرزندم شده که با من در این منزل سکونت دارند اما بعید نمی دانم "جنها" در این مساله دخالت دارند زیرا اتاقهایی که آتش می گیرد خالی است و هیچ کس درونش وجود ندارد و این حادثه برای بار دهم نیز رخ داد.

وی افزود: فکر می کنم این آتش سوزی ها که همه وسایل و لباسهایمان را طعمه خود ساخته است، تا زمان کشف دلیل نامشخص آن همچنان ادامه داشته باشد.

"احمد ابراهیم "یکی از همسایگان عیسی گفت: هر بار که صدای آژیر آتش نشانی به گوشمان می خورد به ذهنمان خطور می کند که منزل ابراهیم دچار آتش سوزی شده؛ و معمولا نیز پیش بینی های ما درست درمی آید که البته دلیلش را نمی دانیم و امیدواریم این مشکل که خانواده اش را نیز به زحمت انداخته است، رفع شود.