به گزارش پارس، احد وظیفه در گفتگو با مهر با بیان این مطلب افزود: بر اساس تحلیل آخرین نقشه های پیش یابی طی دو روز آینده در استان های اردبیل، آذربایجان شرقی، آذربایجان غربی، گیلان، مازندران و گلستان در ساعات بعد از ظهر و اوایل شب افزایش ابر، رگبار و رعد و برق با وزش باد پیش بینی می شود و سه شنبه بارش ها به صورت پراکنده به شرق سواحل دریای خزر محدود می شود.

به گفته وی، همچنین امشب بارش های پراکنده ای در شمال استان های کردستان، زنجان و قزوین خواهیم داشت.

مدیرکل پیش بینی و هشدار سریع سازمان هواشناسی اظهار داشت: امشب پاره ای نقاط استان های قمف مرکزی، اصفهان، تهران و البرزغبار آلو خواهند بود.

وظیفه تصریح کرد: سه شنبه به دلیل افزایش سرعت وزش باد در استان های تهران، البرز، مرکزی، اصفهان و جنوب سمنان پدیده گرد و خاک در پاره ای نقاط این استان ها دور از انتظار نیست.

وی افزود: چهارشنبه افزایش محسوس دما در سواحل شمالی کشور رخ می دهد و سه شنبه و چهارشنبه به دلیل افزایش سرعت باد خلیج فارس مواج می شود.

مدیرکل پیش بینی و هشدار سریع سازمان هواشناسی یاد آور شد: فردا آسمان تهران صاف در پاره ای نقاط همراه با غبار محلی است بیشینه و کمینه دمای پایتخت همانند امروز به ترتیب برابر 32 و 23 درجه سانتیگراد بالای صفر خواهد بود.