به گزارش پارس، جمال کامیاب در گفتگو با مهر اظهار کرد: سه میدان امام خمینی (ره)، راه آهن و منیره در دست ساماندهی قرار دارد که در طراحی این میادین تلاش شده تمام سابقه‌ تاریخی و مسائل ترافیکی در نظر گرفته شود و یک طرح کلان تنظیم شود.

وی ادامه داد: طراحی های میدان امام خمینی نهایی شده و با توجه به تاکید شهردار تهران، مقرر شده تا معاونت فنی و عمرانی شهر به طور ویژه اقدامات اجرایی ساماندهی این میدان مهم پایتخت را آغاز کند.

مدیر عامل سازمان زیباسازی شهر تهران گفت: این میدان مکانی تاریخی است و طی دوره های مختلفی دچار تغییر و تحولات بسیاری شده، به همین دلیل ساماندهی و ارتقای کیفی میدان امام خمینی(ره) با توجه به احیای نقش تاریخی، فرهنگی و گردشگری آن باید صورت گیرد.

کامیاب همچنین در خصوص ساماندهی دو میدان راه آهن و منیریه نیز افزود: این میادین از میدان های قدیمی و مهم شهر تهران محسوب می شوند ، که در تلاشیم تا پایان سال عملیات اجرایی ساماندهی این میادین را نیز آغاز کنیم.

وی با بیان اینکه میدان راه آهن دروازه ریلی شهرتهران محسوب می شود و روزانه هزاران نفر در این میدان تردد می کنند، گفت: مدیریت شهری به طور ویژه پیگیری ساماندهی میادین پایتخت است و به مرور میدان های مختلف در سطح مناطق 22 گانه شهر مورد ساماندهی قرار خواهند گرفت.

مدیر عامل سازمان زیبا سازی شهر تهران با تاکید براینکه عزم جدی برای ساماندهی میادین در مجموعه شهرداری پایتخت شکل گرفته است گفت:در ساماندهی میادین، ایمنی و امنیت، مناسب سازی میدان برای معلولان، توجه به سیما و منظر و مسائل زیست محیطی آن مدنظر است.

وی در پایان تصریح کرد: همچنین ساماندهی میدان شهید شهریاری نیز در دستور کار قرار دارد.