به گزارش پارس،ناصر سراج در گفت‌وگو با خبرنگار حقوقی خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا)، گفت: گزارش آتش‌سوزی زندان شهرکرد از سوی بازرسان به دست ما رسیده و ما نتیجه بازرسی‌ها و گزارش مربوطه را به رییس دستگاه قضایی آیت‌الله آملی لاریجانی ارائه کردیم.

 

وی از بیان جزییات بیشتر درباره گزارش ارائه شده در رابطه با زندان شهرکرد خودداری کرد و افزود: به دلیل اینکه جزییات گزارشات محرمانه است متاسفانه نمی‌توانم بیان کنم.

 

رییس سازمان بازرسی کل کشور درباره نتیجه بررسی‌های ماموران سازمان بازرسی کل کشور در رابطه با گزارش سقوط هواپیمای آنتونوف 140 نیز گفت: هنوز گزارشی در رابطه با این موضوع به دست ما نرسیده و ما در حال بررسی این موضوع هستیم.

 

سراج در پاسخ به اینکه چه تعداد نیرو مامور بررسی سانحه هوایی آنتونوف 140 شدند گفت: با توجه به تخصص‌های مختلف بازرسان‌مان مامور رسیدگی به پرونده می‌شوند و هر تعدادی را که سربازرس به ما اعلام کند ما آن تعداد را اعزام می‌کنیم؛ لذا محدودیت برای اعزام نیرو به محل حادثه نداریم.

 

وی خاطرنشان کرد: درباره زلزله اخیر ایلام نیز نیروهای ما در حال بررسی هستند و هنوز گزارشی در این راستا به دست ما نرسیده است.