به گزارش پارس به نقل از ایسنا، از مرکز تشخیص و آزمایشگاه پزشکی قانونی استان تهران، 37 جان باخته سانحه سقوط هواپیمای آنتونوف 140 در شهرک آزادی تهران به خانواده‌هایشان تحویل داده شدند و تنها خانواده یکی از این افراد به محل دریافت اجساد مراجعه نکرده است. بر این اساس تحویل اجساد شناسایی شده این حادثه از ساعت 22 سه شنبه شب در مرکز تشخیص و آزمایشگاه پزشکی قانونی استان تهران واقع در کهریزک آغاز شده و تعدادی از اجساد تا حوالی ساعت 2 بامداد به خانواده‌هایشان تحویل داده شدند.


پس از آن نیز از ساعت هشت صبح امروز باقی مانده اجساد با مراجعه خانواده‌هایشان به آنان تحویل داده شد و تنها یکی از جان باختگان در سالن تشریح سازمان باقی مانده است.

خانواده این افراد پس از تحویل اجساد به مجتمع عروجیان بهشت زهرا(س) رفته‌اند و با انجام غسل، اجساد کشته شدگان به چند آرامستان مختلف در کشور اعزام خواهند شد.

به گزارش ایسنا، هواپیمای مسافربری آنتونوف 140 در ساعت 09:18 روز یکشنبه از زمین برخواست و دقایقی بعد به دلیل نقص فنی با دیوار کارخانه شیشه مینا برخورد کرد و موجب مرگ 38 تن و زخمی شدن 10 نفر از مسافران این هواپیما شد. گفته می‌شود شرکتی که مسئولیت بیمه مسافران این هواپیما را بر عهده داشته بناست دیه تمامی فوت شدگان و هزینه‌های درمان بازماندگان حادثه دیده را پرداخت کند.