به گزارش پارس به نقل ایرنا، در این سانحه 39 نفر از سرنشینان جان خود را از دست دادند و جانباختگان برای شناسایی هویت به مرکز کهریزک انتقال یافتند اما به خاطر شدت سوختگی، شناسایی آنها از راه معاینات ظاهری پزشکی ممکن نبود و از طریق روش «دی ان ای» تایپینگ و بررسی ژنتیکی در حال شناسایی هستند.


روابط عمومی اداره کل پزشکی قانونی استان تهران روز سه شنبه با ارسال دورنگاری به خبرگزاری جمهوری اسلامی (ایرنا) اسامی جانباختگان شناسایی شده را اعلام کرد.

موژان جهانگیری، مژگان استاد، علی اصغر منافی، سید ماشاءالله شکیبی، حسین اکبری علویجه، محسن دری، فرزاد آزاده، رضا بدری (قدری)، علیرضا مولاپسندی، نظرعلی ایزدپناه، امیر برقیان، مهدی پناهی، غلامرضا عدالت، فرزاد خنده ستانی، سعید محمدی آرا و فرانک شیروانی مقدم 16 نفری هستند که هویت آنها در مرکز کهریزک شناسایی شد.

ˈبشیر نازپرور ˈ مدیر کل پزشکی قانونی استان تهران امروز در گفت و گو با ایرنا از ادامه تلاش برای شناسایی بقیه جانباختگان تا امشب خبر داد.

وی افزود: پیکر این جانباختگان پس از شناسایی بلافاصله به خانواده هایشان تحویل داده می شود.

یک فروند هواپیمای «ایران 140» متعلق به شرکت هواپیمایی سپاهان با 48 سرنشین به مقصد تهران - طبس، ساعت 9 و 18 دقیقه روز یکشنبه و دقایقی پس از برخاستن دچار سانحه شد و پس از برخورد به دیواره حائل کارخانه شیشه سازی مینا(کیلومتر 6جاده مخصوص بلوار مینا) سقوط کرد.

به دلیل سوختگی اجساد مزبور و تکه تکه شدن برخی از آنان شناسایی برخی از این افراد در مرحله اول امکان نداشته و نیازمند انجام آزمایش دی ان ای است.