به گزارش پارس به نقل از فارس، عبدالرحمان پرنا امروز  از کشته شدن 6 نفر در اثر برخورد یک دستگاه پراید با تریلی در مسیر کرندغرب به سرپل‌ذهاب خبر داد.

وی با بیان اینکه ساعت 8:40 دقیقه صبح امروز با تماس مرکز فوریت‌های پزشکی شهرستان کرندغرب، مأموران اورژانس پس از 6 دقیقه در محل حادثه حاضر شدند، گفت: در این حادثه هر پنج نفر سرنشین خودروی پراید در دم جان باختند.

مدیر فوریت‌های پزشکی استان کرمانشاه تصریح کرد: خودرو پراید از مسیر سرپل‌ذهاب به کرندغرب و تریلی نیز از مسیر مقابل در حرکت بوده که در اثر تصادف این خودرو‌ها 6 نفر کشته شدند.

وی افزود: یک نکته حائز اهمیت و تأسف‌بار در حادثه فوق این بوده که دو نفر از سرنشینان پراید خانم و یکی از آن‌ها باردار بوده که پس از انتقال به بیمارستان جنین هفت ماهه نیز فوت می‌کند و آمار کشته شدگان این حادثه به 6 نفر رسید.

پرنا از رانندگان وسائل نقلیه خواست که هنگام رانندگی با رعایت سرعت مجاز  و فاصله مطمئنه با خودروی جلویی از حوادث دلخراش جلوگیری کنند و جان سرنشینان خود را به خطر نیاندازند.

مدیر فوریت‌های پزشکی استان کرمانشاه تأکید کرد: رانندگان خودروهای سنگین نیز به تردد خودروهای سبک در جاده‌های بین شهری توجه داشته باشند تا از مانع از حوادث ناگوار این‌چنینی شوند.