به گزارش پارس به نقل از مرکز روابط عمومی و اطلاع رسانی وزارت راه و شهرسازی، عباس آخوندی ضمن عرض تسلیت به بازماندگان سانحه تاسف بار سقوط هواپیمای آنتونوف 140 متعلق به هواپیمایی سپاهان در تهران و همچنین شهروندان‌، دستور داد تا کمیسیون بررسی سوانح سازمان هواپیمایی کشوری به محل سانحه اعزام و به بررسی علت آن بپردازد.

بنابر‌این گزارش اعضای این کمیسیون بلافاصله به محل سانحه اعزام شده و مشغول بررسی دقیق علت سانحه هستند و نتیجه بررسی ها را به اطلاع وزارتخانه و مردم خواهند رساند.

وزیر راه و شهرسازی اضافه کرد: کمیسیون بررسی سوانح سازمان هواپیمایی کشوری این اطمینان را به مردم می دهد که در هنگام بررسی از هیچ قصوری فروگذار نخواهد بود.

 

‌بنابراین گزارش دستورات لازم برای رسیدگی به خانواده جان باختگان صادر شده است و همه سرنشینان این هواپیما و همچنین اشخاص ثالث تحت پوشش بیمه بوده‌اند.

به گزارش فارس ساعت 9:20 صبح امروز یک فروند آنتونف‌140 متعلق به شرکت هواپیمایی سپاهان هنگام پرواز از مهرآباد در نزدیکی جاده مخصوص کرج دچار سانحه شد و سقوط کرد.

تا این لحظه 39 نفر از مسافران سانحه آنتونف 140 سپاهان‌ایر در این حادثه جان باخته‌اند و 9 نفر در بیمارستان بستری هستند.

‌خانواده‌های متوفیان این حادثه می‌توانند با مراجعه به پزشکی قانونی کهریزک و ارائه کارت شناسایی معتبر  اجساد بستگان خود را شناسایی و دریافت کنند.

- See more at: http://www.farsnews.com/newstext.php?nn=13930519001196#sthash.nyYHqZV8.dpuf