به گزارش پارس به نقل از مهر:به گزارش هالیوود ریپورتر، طبق اعلام داده‌های رسمی تويیتر، در لحظه شکست آرژانتین مقابل آلمان با نتیجه 1 بر صفر در وقت‌های اضافه بازی، 618725 تويیت در دقیقه فرستاده شدند. رکورد قبلی متعلق به بازی روزی سه‌شنبه بود که در آن برزیل در مقابل آلمان شکست تلخی را تحمل کرده بود. میزان تويیت‌ها در دقیقه براي آن بازی کمی بیشتر از 580 هزار بود.

دقایق دیگری که تويیت‌های بسیاری در آن رد و بدل شدند، گل طلایی ماریو گوتزه در نیمه دوم وقت‌های اضافه بازی با 556 هزار تويیت در دقیقه، اهدای جایزه توپ طلایی به لیونل مسی و اهدای جایزه دستکش طلایی به مانوئل نویر با 395 هزار تويیت در دقیقه بودند.

در کل، چیزی بیش از 32 میلیون تويیت طی بازی آلمان و آرژانتین درباره فینال جام جهانی 2014 ارسال شدند. بازی روز سه‌شنبه برزیل و آلمان هم بیش از 35 میلیون تويیت داشت که رکورد مورد بحث‌ترین بازی ورزشی تاریخ در تويیتر را شکست.

سایت توییتر همچنین تجزیه و تحلیل کرده که کدام بازیکنان بیشتر از همه در طی بازی مورد اشاره قرار گرفته بودند. برای آلمان، ماریو گوتزه در صدر قرار داشت و بعد از او هم نویر و کریستوف کرامر قرار داشتند. طبیعتا برای آرژانتین لیونل مسی در رتبه اول قرار داشت و بعد از او هم گونزالو ایگوین و خاویر ماسکرانو جای گرفتند.