به گزارش پارس به نقل از فارس، مرتضی رئیسی عصر امروز در حاشیه بازدید از فاز‌های پنج، هشت و 11 پروژه‌های مسکن مهر پردیس و بررسی نیازهای واحد‌های آموزشی ‌این فازها در گفت‌وگو با خبرنگاران در خصوص کمبود مدارس در استان تهران اظهار داشت: اگر پروژه‌های مسکن مهر در استان تهران به مرحله بهره‌برداری برسد، تعداد زیادی فضای آموزشی نیاز خواهد بود و البته نیاز ما در استان تهران روزافزون است.

وی تصریح کرد: تا امروز حدود 385 مدرسه با میانگین 15 کلاس درس نیاز داریم که باید ساخته شود و ‌این در شرایطی است که کل واحد‌های مسکن مهر تکمیل شود و به مرحله بهره‌برداری برسد.

رئیس سازمان نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس افزود: در سال‌های گذشته نگذاشتیم مشکلی در زمینه ادامه تحصیل دانش‌آموزان به وجود بیایید و به هر شکلی بود از منابع مختلف، مدارس ساخته شد.

رئیسی ادامه داد: امسال به شکل ویژه، دو شهر پردیس و پرند را در استان تهران مورد بررسی قرار داده‌ایم؛ چرا که عمده مشکلات استان تهران نیز در خصوص کمبود مدارس در‌ این دو شهر است.

وی تصریح کرد: در پرند، هماهنگی‌های لازم به عمل آمده و توافقاتی دو طرفه را با وزارت راه و شهرسازی و وزارت آموزش و پرورش صورت گرفته است.

رئیس سازمان نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس افزود: در پردیس نیز با توجه به جلسه‌ای که امروز برگزار شد، امیدواریم و اطمینان داریم در جلسه آتی توافقی حاصل خواهد شد که نگرانی بابت کمبود کلاس در شهرستان پردیس از بین برود.