به گزارش پارس، سرهنگ علیرضا شجاعی در گفت‌وگو با تسنیم، با اعلام خبر دستگیری سارق کیوسک‌های روزنامه فروشی، اظهار داشت: در پی وقوع سرقت‌های مکرر از کیوسک‌های روزنامه فروشی در سطح تهران و به خصوص در نواحی مرکزی شهر، پرونده‌ایی در این خصوص تشکیل شد و تحقیقات ماموران با بهره‌گیری از شگردهای خاص پلیسی آغاز شد.

رئیس کلانتری 148 انقلاب افزود:‌ در جریان تحقیقات به عمل آمده مشخص شد که سرقت‌ها توسط سرنشینان یک دستگاه خودروی 206 خاکستری انجام شده است که با کسب مشخصات خودروی مذکور، تمامی واحدهای گشتی، عملیات تعقیب و مراقبت را برای یافتن خودروی 206 مورد نظر آغاز کردند و بعد از ظهر روز پنجشنبه بیست و نهم خرداد ماه موفق به شناسایی و توقیف آن شدند.

وی با بیان اینکه راننده خودروی مذکور در اظهاراتش عنوان کرده که خودروی او در حدود 2 ماه در اختیار کارگش «مهرداد» قرار داشته است، گفت: سامان مالک خودرو در ادامه اظهاراتش عنوان کرد که اتومبیلش را ظهر همان روز از مهرداد تحویل گرفته است. لذا با توجه به حساسیت‌های موجود، ماموران در یک قرار صوری، درصدد دستگیری مهرداد برآمدند که با گذشت 3 ساعت از زمان مقرر و عدم مراجعه متهم و تغییر مکرر موقعیت، نهایتاً ماموران موفق به دستگیری وی در شهر پردیس شدند.

شجاعی در پایان خاطرنشان کرد: در بازرسی به عمل آمده از متهم، یک دستگاه کلت کمری شاه‌کش کشف و متهم به کلانتری انقلاب منتقل شد که پرونده برای بررسی بیشتر و شناسایی سایر متهمان در اختیار کارآگاهان پایگاه سوم پلیس آگاهی تهران بزرگ قرار گرفت که تحقیقات همچنان ادامه دارد.