به گزارش پارس، نادر طالب زاده تهیه‌کننده «راز» از پخش برنامه جدید «راز» در ایام ماه مبارک رمضان خبر داد و گفت: سری جدید «راز» از روز اول ماه رمضان از شبکه چهار سیما پخش می‌شود.

 
وی افزود: برنامه «راز» این هفته مهمانی ندارد و پخش نمی‌شود و در حال انجام مقدمات سری جدید آن هستیم.
 
رویکرد برنامه «راز» متمرکز بر موضوعات فرهنگی است که در این بین گاهی به مسائل سیاسی، اجتماعی و اقتصادی نیز با نگاه فرهنگی پرداخته می‌شود.
 
سری گذشته برنامه «راز» در ماه مبارک رمضان سال گذشته در 26 قسمت و با حضور کار‌شناسان فرهنگی کشور در حوزه‌های مختلفی از جمله هنر، معماری، مستند، موسیقی و... روانه آنتن شد.
 
جذابیت موضوعات و میهمانان در عرصه‌های مختلف که حرفی نو دارند از جدی‌ترین مولفه‌های موفقیت مجموعه «راز» در سه سال گذشته است که در سری جدید این برنامه هم همین اصول حفظ و البته تقویت خواهد شد.
 
پرداختن به موضوعاتی با دغدغه‌های آرمانهای انقلاب و مردم با بیانی شفاف و زلال از ارکان همیشگی این برنامه به عنوان یک رسانه تکلیف محور و منطبق با شرایط روز است. «راز» نشان داد با ایجاد تنوع در برنامه و توجه به موضوعات ویژه، علاوه بر خواص می‌توان عموم را نیز همراه ساخت و دامنهٔ مخاطبان برنامه‌ای تخصصی را افزایش داد.
 
برنامه «راز» که در گروه مستند شبکه چهار سیما تهیه و تولید می‌شود، قرار است که به صورت روزانه، درکنداکتور پخش این شبکه قرار بگیرد.