به گزارش پارس، امیرحسین جعفری صبح امروز در گفت‌وگو با فارس اظهار کرد: تیم نوآوران سلامت با رویکرد خدمت به بیماران نیازمند و محروم در این منطقه مستقر شدند.


جعفری با بیان اینکه نورآوران سلامت از فروردین‌ماه سال‌جاری در دیشموک مستقر شده‌اند، افزود: تیم‌های پزشکی در این مدت خدمات مختلف درمانی در دو بخش دندانپزشکی و چشم‌پزشکی به مردم منطقه محروم این بخش ارائه می‌دهند.

این مسئول عنوان کرد: گروه نورآوران سلامت از زمان استقرار در بخش دیشموک از توابع کهگیلویه و بویراحمد به بیش از 6 هزار نفر خدمات درمانی رایگان ارائه داده است.

جعفری انجام 210 عمل جراحی چشم را از دیگر خدمات این گروه در بخش دیشموک دانست و تصریح کرد: 200 عمل جراحی دیگر نیز به مدت یک هفته در دو تیم اتاق عمل انجام خواهد شد.

مدیر اجرایی نوآوران سلامت بیان اینکه تجهیزات و لوازم این کلینیک‌ها مطابق با استانداردهای یک کلینیک مجهز است، افزود: دستگاه‌های تشخیصی و پاراکلینیکی متعددی در کلینیک سیار چشم‌پزشکی وجود دارد که بر حسب نیاز قابل تغییر یا افزایش خواهند بود.

جعفری با اشاره به حضور وزیر بهداشت در منطقه محروم دیشموک گفت: از ساعات اولیه صبح عمل‌های چشم با حضور وزیر بهداشت آغاز شده است.

مدیر اجرایی نوآوران سلامت افزود: صبح امروز در کلینک سیار چشم پزشکی در دیشموک، چهار بیمار توسط وزیر بهداشت عمل آب مروارید شده و همچنین عمل چشم خانم دختربس ضرابیان‌نیکو مادر دو شهید نیز انجام گرفت.