به گزارش پارس به نقل از ایسنا، دکتر حسن‌علی غفاری افزود: با توجه به شرایط اضطراری هوای پایتخت 18 مرکز بهداشتی درمانی و اورژانس این شرکت پذیرای شهروندان خواهند بود و خدمات اورژانسی و درمانی ارائه می‌کنند.


مدیرعامل شرکت شهر سالم با بیان اینکه آمار متفاوتی از آسیب دیدگان حادثه تندباد ارایه شده است، گفت: تیم های خدماتی شرکت شهر سالم با هماهنگی اورژانس تهران در حال شناسایی آسیب دیدگان هستند.

به گفته وی تعدادی از آسیب دیدگان از طریق اورژانس به مراکز درمانی و بیمارستان های دولتی منتقل شده اند، این در حالیست که تعدادی نیز به بیمارستان های خصوصی منتقل شده اند و تمامی آسیب دیدگان مورد حمایت های بهداشتی و درمانی شرکت شهر سالم شهرداری تهران قرار خواهند گرفت .

دبیر شورای عالی بهداشت، ایمنی و محیط زیست شهرداری تهران، خاطرنشان کرد: با هماهنگی ها و برنامه ریزی های به عمل آمده، مراکز بهداشتی درمانی مناطق 1، 3 و 5 و بخش تصویربرداری پیشرفته پزشکی منطقه 5 در روزهای طوفانی پایتخت بصورت شبانه روزی فعالیت می کنند و در صورت بروز مشکلات پذیرای شهروندان خواهد بود.

غفاری افزود: بر این اساس مراکز بهداشتی درمانی مناطق 4، شهدای اتوبوسرانی مناطق 4، 6، 8، 10، 12، 13، 14، 15، 17، 19، شهدای شهرداری منطقه 19، 20 و 22 نیز به ارائه خدمات بهداشتی درمانی می پردازند.

غفاری با اشاره به احتمال وقوع طوفان در امروز و روز آینده تصریح کرد: احتمال می‌رود این حادثه در ساعت 15 تا 19 رخ دهد بنابراین توصیه ما به شهروندان این است که در این زمان، از تردد در مکان های شلوغ ، کنار درختان و میله های پرچم خودداری کنند. همچنین در محلی ایمن که سرپناهی محکم داشته باشد، پناه گیرند تا اتفاقی برای آنها رخ ندهد.

بر این اساس واحد اورژانس شرکت شهر سالم به صورت 24 ساعته با تمامی امکانات و پرسنل مربوطه به ارائه خدمات اورژانس و فوریت های پزشکی به پرسنل شهرداری و شهروندان تهرانی با هماهنگی با اورژانس تهران خواهد پرداخت.