به گزارش پارس، نصرالله منصور‌شیرازی در گفت‌وگو با ایسنا، با بیان این‌که طوفان عصر روز گذشته (دوشنبه) در مجموع 20 پرواز را با تاخیر مواجه کرد، گفت: با مساعد شدن شرایط جوی تمامی پرواز‌ها انجام شده و هواپیماها بدون هیچ مشکلی وارد فضای هوایی تهران شدند.

وی درباره‌ی میزان تاخیر‌های به وجود آمده در پروازهای دیروز نیز توضیح داد: تاخیر دیروز به دلیل طوفان حدود 45 دقیقه طول کشید ولی پروازهای ورودی که در این زمان قصد ورود به فضای هوایی تهران را داشتند و مجبور به فرود در فرودگاه اصفهان شدند، در فاصله‌ یکساعت و 30 تا دو ساعت در مهرآباد نشستند.

مدیر کل فرودگاه بین‌المللی مهرآباد اضافه کرد: در مجموع چهار پرواز فرودگاه مهرآباد روز گذشته در اصفهان نشست که بلافاصله با بهبود وضعیت هوا به سمت تهران حرکت کرد.

منصور شیرازی درباره‌ی وضعیت هواپیماهای خروجی این فرودگاه نیز عنوان کرد: پروازهایی که با هواپیماهای موجود در فرودگاه انجام می‌شد بلافاصله با فروکش کردن موج طوفان بدون فوت وقت انجام شده بود، اما برخی از پروازهای خروجی که نیاز به ورود هواپیما از بیرون از مهرآباد را داشتند باید تا زمان رسیدن هواپیما صبر می‌کردند که این مساله نیز با بهبود شرایط جوی چندان به‌طور نینجامید.

وی در پایان خاطر نشان کرد: فرودگاه مهرآباد با توجه به برنامه‌ریزی‌ها و آمادگی‌هایی که از قبل داشته و مقابل چنین شرایط جوی کاملا آماده است و ما طبق اعلام سازمان هواشناسی شرایطی را در فرودگاه ایجاد می‌کنیم که طوفان و یا مسائلی از این دست در پروازها خللی جدی ایجاد نکند.