به گزارش پارس به نقل از مهر، یکی از مسافران پرواز هواپیمایی ایران ایر به مقصد نجف که قرار بود در ساعت 15 عصر امروز از فرودگاه امام خمینی (ره) انجام شود در تماس با خبرگزاری مهر اعلام کرد: با گذشت حدود 4.5 ساعت از وعده اولیه ایران ایر مبنی بر انجام پرواز، اما به دلیل تاخیر چند ساعته در حال حاضر مسافران در فرودگاه سرگردان شده اند.

وی افزود: با وجود اینکه ابتدا قرار بود پرواز راس ساعت 15 عصر انجام شود، اما در یک مرحله اعلام کردند این پرواز در ساعت 17، سپس 20، بعد 20 و 55 دقیقه و در نهایت نیز اعلام کرده اند پرواز در ساعت 22.30 دقیقه انجام می شود که این موضوع باعث نارضایتی مسافران این پرواز شده است.

این مسافر عتبات عالیات همچنین عنوان کرد: پیگیری های مسافران از مسئولان فرودگاه امام حاکی از آن است که پرواز ایران ایر هنوز از بغداد به تهران وارد نشده و در صورت ادامه تاخیر، احتمالا پرواز امروز نیز کنسل شود.

به گزارش مهر، قرار بود یک پرواز از هواپیمایی ایران ایر در ساعت 15 و 15 دقیقه عصر روز گذشته از ساری به بغداد انجام شود که به دلیل نقص فنی این پرواز با 24 ساعت تاخیر مواجه شد. همچنین قرار بود این پرواز از بغداد به فرودگاه امام خمینی تهران بازگردد و دوباره پروازی به نجف در عصر امروز انجام شود که تا زمان مخابره این خبر، به گفته مسافران پایران ایر این پرواز به انجام نرسیده است.

شاهرخ نوش آبادی درباره علت تاخیر پروازروز گذشته در گفتگو با مهر، اظهارداشت: این پرواز قرار بوده که دیروز در ساعت 15 و 15 دقیقه انجام شود اما به دلیل مشکل فنی که برای هواپیما بوجود آمد، امکان پرواز میسر نشد.

وی با بیان اینکه هواپیما قرار بود از ساری به مقصد بغداد پرواز کند و از آنجا به فرودگاه امام خمینی (ره) بیاید، گفت: هواپیما در فرودگاه ساری با نقص فنی مواجه شد و از آنجایی که پرواز دیگری برای ساری نبود به اجبار قطعه را با خودرو به ساری فرستادیم که دلیل تاخیر زیاد هم این موضوع است.

مدیرکل روابط عمومی شرکت هواپیمایی ایران ایر با اشاره به اینکه متخصصان فنی شرکت، پیش بینی کردند که در ساعت 15 امروز پرواز انجام می شود، افزود: در این زمینه به مسافران هم اطلاع رسانی شده و از آنها در فرودگاه بغداد پذیرایی شده است.

نوش آبادی ضمن عذرخواهی از مسافران این پرواز، اظهار داشت: به طور حتم تاخیر 24 ساعته در انجام یک پرواز بسیار برای مسافران سخت است اما ارسال زمینی قطعه موجب این تاخیر زیاد شده است که امیدواریم در زمان تعیین شده، پرواز انجام گیرد.