به گزارش مهر، قاضی افتخاری، معاون قضایی رئیس کل دادگستری استان خوزستان در تشریح این ماجرا به خبرنگار مهر گفت: صبح دیروز درگیری و تیراندازی در یکی از محلات شهرستان رامهرمز به پلیس اطلاع داده شد.


در ادامه با توجه به حساسیت موجود چند تیم از ماموران راهی محل درگیری شدند. وی افزود: در بررسی های اولیه مشخص شد اختلاف ملکی به میزان ۶۱ متر در یک زمین باعثاین درگیری شده بود. دو نفر از یکی از طرفین درگیر با تهیه دو اسلحه کلاشینکف و ۱۶ خشاب راهی ملک مورد نظر شده و با تیراندازی سه نفر از افراد مرتبط با درگیری خود را به قتل رساندند.

همچنین دو نفر از افرادی که در این درگیری هیچ نقشی قرار نداشتند، هدف گلوله قرار گرفته و جان خود را از دست دادند.

قاضی افتخاری خاطر نشان کرد: دو مرد موتورسوار سپس به سمت یک نمایندگی فروش خودرو که متعلق به مقتولین بود، رفته و اقدام به تیراندازی به سمت آنجا کردند که خوشبختانه در جریان این تیراندازی به کسی آسیبی نرسید.

معاون قضایی رئیس کل دادگستری استان خوزستان ادامه داد: ماموران پلیس به تعقیب عاملان این جنایت پرداخته و با اخطار و شلیک تیر هوایی از آنها خواستند که خود را تسلیم کنند، اما دو مرد مسلح به فرار خود ادامه داده که در جریان درگیری با ماموران هدف گلوله قرار گرفته و کشته شدند.

وی افزود: در این درگیری ۷ نفر از جمله دو ضارب کشته شدند که تحقیقات پلیسی و قضایی در این زمینه ادامه دارد.

یکی از نزدیکان عاملان این جنایت هولناک نیز به خبرنگار مهر گفت: ضاربان دو برادر بودند که پیش از این نیز تهدید کرده بودند اگر نتوانند در دعوای این ملک پیروز شوند دست به جنایت می زنند.