به گزارش پارس به نقل از ایسنا، صبح امروز دومین جلسه دادگاه علنی رسیدگی به پرونده قتل، مردی که متهم است همسرش را سال‌گذشته خفه و جنازه­‌اش را در دره­‌های اطراف گناباد رها کرده، در دادگاه کیفری استان به ریاست قاضی داریوش برگزار شد.

در این جلسه مادر مقتول به دلیل نداشتن پول کافی از درخواست قصاص صرف­‌نظر کرد و خواستار حبس ابد برای متهم شد.

زمانی که قاضی از پسر متهم که خود نیز از زندانیان محکوم به جرایم موادمخدر بود در خصوص درخواستش درباره حکم پدرش پرسید وی نیز با وجود اینکه در جلسه گذشته خواهان اجرای حکم قصاص برای پدرش شده اما این بار راضی به قصاص پدر نیست، گفت: راضی نیستم حالا که مادرم را از دست داده‌ام پدرم را نیز از دست بدهم.

مقتوله بعد از جدایی از همسر اول خود و ازدواج مجدد از همسر دوم خود جدا شده و مجدد با همسر اول خود که الان متهم به قتل او است، ازدواج کرده بود.

در روز حادثه پس از جرو بحث­‌های طولانی عصمت و همسرش سوار خودرو می­‌شوند تا به مشهد بروند و در بین راه متهم به دلیل عصبانیت از همسرش تصمیم قتل او را گرفته و با شال همسرش را خفه و سپس به دره می­‌اندازد.

به گزارش ایسنا،(س. ع) متهم به قتل همسرش بود در دادگاه منکر هر گونه ارتباطی با عصمت شد و گفت: از اردیبهشت ۹۲ با همسرش هیچ ارتباطی نداشته و خانواده همسرش نیز در جریان بوده­‌اند.

وکیل تسخیری متهم نیز در دادگاه شواهد را بر اینکه موکلش با مقتول ارتباط داشته کافی ندانست و خواستار تبرئه وی شد.

قاضی پرونده به اعتراف متهم در خصوص قتل همسرش همراه با جزئیات اشاره کرد که متهم در این خصوص گفت: وی در جلسه قبلی تحت فشارهای روانی به قتل همسرش اعتراف کرده و الان منکر این قضیه است.

قاضی پرونده پس از ختم جلسه دادگاه گفت: حکم نهایی پس از یک هفته اعلام خواهد شد.