به گزارش پارس علی سعادتی، در گفت‌وگو با ایسنا اظهار کرد: با توجه به این‌که در آستانه فصل تابستان و آغاز اوقات فراغت دانش‌آموزان قرار داریم بدون شک شاهد افزایش مراجعه خانواده‌ها به شهرهای بازی خواهیم بود. وی افزود: وسایل بازی در شهربازی‌ها مستقیم با جان افراد سروکار دارند بنابراین می‌بایست از ایمنی بالایی برخوردار باشند تا خدای نکرده استفاده از این وسایل تهدیدی برای جان مردم نباشد.

سعادتی خاطرنشان کرد: کارشناسان اداره کل استاندارد البرز در اقدامی ویژه از شهربازی‌های استان بازدید می‌کنند و وسایل بازی آنها را مورد بررسی قرار داده تا از ایمنی آنها اطمینان حاصل کنند. وی ادامه داد: بدون شک این کارشناسان با افراد متخلف و شهربازی‌هایی که قوانین استاندارد را رعایت نمی‌کنند به صورت قانونی برخورد می‌کنند.

این مسئول یادآورشد: مدیران شهربازی‌ها می‌بایست برای استانداردسازی وسایل خود با کارشناسان این اداره کل همکاری‌های لازم را داشته باشند. مدیرکل استاندارد البرز تصریح کرد: طی چند روز گذشته هفت شهربازی که وسایل بازی آنها با ضوابط و استانداردهای این اداره کل همخوانی نداشت پلمپ شده است.

وی در پایان گفت: تلفن ۱۵۱۷ سامانه رسیدگی به شکایات استاندارد البرز در طول شبانه روز آماده دریافت شکایات همشهریان است که در صورت ثبت شکایت در این سامانه کارشناسان این اداره کل سریعاً نسبت به رسیدگی به شکایات مردمی اقدام می‌نمایند.