به گزارش پارس به نقل از مهر، سردار منوچهر امان‌ اللهی اظهار داشت: در سال جاری تاکنون چند مورد محموله های مواد مخدر در بار میوه نظیر هندوانه و توت فرنگی کشف شده و در آخرین کشفیات نیز ۵۱۵ کیلوگرم تریاک از بار هندوانه کشف شد.

وی عنوان کرد: نیروهای پلیس با دریافت خبری مبنی بر اینکه قاچاقچیان قصد انتقال محموله مواد مخدر از استانهای جنوبی کشور به سمت مرزهای غربی را دارند، متوقف کردن این خودرو در دستور کار ماموران عملیات ویژه پلیس استان یزد قرار گرفت.

فرمانده انتظامی استان یزد بیان کرد: ماموران پلیس مبارزه با مواد مخدر استان یزد ضمن شناسایی و متوقف کردن کامیون بنز و بازرسی از آن موفق به کشف ۵۱۵ کیلوگرم موادمخدر از نوع تریاک در پوشش بار هندوانه شدند.

امان اللهی یادآور شد: ماموران نیروی انتظامی در این زمینه دو نفر را دستگیر کرده و تحویل مقامات قضایی دادند.

وی همچنین از کشف ۱۰ میلیارد ریال پوشاک و کفش خارجی در یزد خبر داد و بیان کرد: این میزان کالای قاچاق از سه دستگاه خودروی سبک و سنگین کشف شده است.

امان اللهی خاطرنشان کرد: ماموران پلیس مبارزه با موادمخدر در هنگام کنترل خودروهای عبوری در یکی از راه های مواصلاتی استان، دو دستگاه کامیون بنز و یک دستگاه خودروی سواری پژو ۴۰۵ را برای بازرسی متوقف کردند که در بازرسی از این خودروها مقادیر قابل توجهی انواع پوشاک و کفش خارجی قاچاق کشف و ضبط شد.

وی، ارزش برآورد شده این کالاهای قاچاق را بیش از ۱۰میلیارد ریال اعلام کرد و افزود: ماموران پلیس در این زمینه چهار متهم را دستگیر کرده و برای سیر مراحل قانونی تحویل مقامات قضایی دادند.