به گزارش پارس، سردار حسین ساجدی نیا در گفت‌وگو با ایسنا، در تشریح جزییات این خبر اعلام کرد: در پی پخش کلیپ مبتذلی در فضای مجازی که باعث جریحه دار شدن عفت عمومی شد؛ شناسایی عاملان تهیه آن در دستور کار پلیس امنیت عمومی فرماندهی انتظامی تهران بزرگ قرار گرفت.

وی افزود: با انجام یک سلسله اقدامات پلیسی - اطلاعاتی و پس از هماهنگی با مقام قضایی تمام متهمان در کمتر از 6 ساعت شناسایی و دستگیر شدند.

رییس پلیس پایتخت با اشاره به اینکه متهمان سه پسر و سه دختر هستند، اظهار کرد: آنان ضمن اعتراف به اقدامات مجرمانه خود بیان کردند: ما توسط یک زن (از دستگیر شدگان) و یک مرد اغفال شدیم و آنان با وعده خوانندگی و هنرپیشه شدن ما را مجاب به انجام این کار کردند ضمن اینکه بدون اجازه ما تصاویر را در شبکه‌های مجازی پخش کردند.

این مقام انتظامی گفت: ماموران پلیس امنیت عمومی تهران بزرگ در آخرین مرحله از عملیات خود عامل اصلی که "س.س" نام داشت و اقدام به تهیه و انتشار این کلیپ مبتذل در فضای مجازی کرده بود را دستگیر کردند.

سردار حسین ساجدی نیا در پایان خاطرنشان کرد: جوانان عزیز نباید در دام افراد سودجو و شیادی که با قول‌های واهی قصد اغفال آنان را دارند، بیفتند و مطمئن باشند که پلیس خدمتگزار در کمترین زمان ممکن با این گونه مجرمین برخورد خواهد کرد ضمن اینکه والدین نیز باید نظارت بیشتر و جدی‌تری بر فرزندان خود داشته باشند.