به گزارش پارس به نقل از ایسنا، سردارسیروس سجادیان با تکذیب وقوع حادثه ربوده شدن دختران در جهرم، گفت: افرادی که دامن به این شایعات می‌زنند، گروهی افراطی در جامعه هستند. سجادیان تاکید کرد: این گروه نمی‌خواهند جامعه آرامش لازم را داشته باشد و همیشه به دنبال ناامنی هستند تا امنیت خودشان را تامین کنند.

فرمانده انتظامی فارس با تاکید بر اینکه پلیس فارس اجازه عرض اندام به افراد مغرض را نمی‌دهد، اضافه‌کرد: آن دسته از افرادی که با این گونه شایعات و دامن زدن به آن قصد ناامن کردن فضای عمومی جامعه را دارند توسط پلیس فتا ردیابی و بازداشت خواهند شد. سجادیان تصریح‌کرد: پلیس فارس اشراف کامل اطلاعاتی بر چنین فعالیت‌هایی دارد و هرگز به افراد مغرض و قانون‌شکن، مجرم و فرصت‌طلب، اجازه‌ فعالیت نمی‌دهد.

براساس این گزارش، طی هفته‌های اخیر شایعاتی در فضای مجازی در خصوص وقوع قتل‌ تعدادی دختر در شهرستان‌های مختلف از جمله جهرم در استان فارس، انتشار داده شده که زمینه‌ی نگرانی خانواده‌هایی را فراهم کرده است.در گروه‌های مختلف تشکیل شده در فضای مجازی، بعضا تصاویری منتشر شده و این تصاویر به وقوع جنایت از سوی خفاشان‌شب، نسبت داده شده است. پیش از این رئیس کل دادگستری استان فارس نیز وقوع چنین جنایاتی را کاملا تکذیب کرده و از برخورد قانونی با انتشاردهندگان چنین اخباری خبر داده بود.