به گزارش پارس موسسه آموزش عالی مدت از روز سه شنبه ۳۰ اردیبهشت ماه جاری به مدت ۳ روز کارگاه آموزشی رسمی تشخیص و درمان مشکلات جنسی را با حضور دکتر محمد علی بشارت (فوق تخصص Sexاز دانشگاه لندن و استاد دانشگاه تهران) برگزار خواهد کرد.

به گزارش روابط عمومی این موسسه این کارگاه به دنبال یک بررسی جامع در خصوص اولویت های مشکلات در روابط زناشویی زوج های ایرانی طراحی شده است . موضوع شناخت، تشخیص و درمان ناتوانی ها و یا مشکلات جنسی یکی از مهم ترین اقداماتی است که می تواند در کاهش تعارضات خانوادگی و روابط زناشویی و در نهایت کنترل پدیده طلاق موثر باشد اما به سبب شرایط خاص فرهنگی جامعه ما چندان بدان پرداخته نشده است.

بررسی های ما و همچنین یافته های پژوهش هایی که تاکنون در ایران انجام شده نشان می دهد اختلالات جنسی یکی از عوامل اصلی بروزاختلاف در خانواده ها و در نهایت منجر شدن به طلاق است به همین سبب موسسه مدت تصمیم گرفته است یکی از بخش های اصلی فعالیت خود را بر این موضوع متمرکز کند تا به هر میزان که شده در کاهش این پدیده تاثیر گذار باشد.

لازم به ذکر است که، پایان مهلت ثبت نام در این کارگاه آموزشی روز پنجشنبه ۲۵ اردبیهشت ماه جاری می باشد و به سبب محدودیت در پذیرش اولین دوره اولویت با کسانی است که زودتر اقدام به ثبت نام نموده اند. علاقمندان برای ثبت نام در این دوره می توانند به پایگاه اینترنتی موسسه مدت به آدرس:http://modat.ac.ir مراجعه نموده و یا با شماره تلفن ۴۲۹۲۰-۰۲۱ تماس بگیرند.

گفتنی است که موسسه مدت در معرفی خود آورده است؛ مؤسسه آموزش عالی مدت، تنها مؤسسه آموزش عالی روانشناسی کاربردی در کشور می باشد که با مجوز وزارت علوم، تحقیقات و فن آوری و با هدف آموزش مهارت ها و ارتقای دانش حرفه ای روان شناسان، مشاوران و متخصصان حوزه سلامت روان کشور و نیز بهبود سلامت افراد جامعه و ارتقاء احساس بهزیستی عمومی تاسیس شده است.

موسسه آموزش عالی مدت تنها موسسه مجاز آموزش دوره های عالی کوتاه مدت روان شناسی کاربردی در کشور می باشد که برای دوره ها و کارگاه های آموزشی در حوزه روان شناسی با هماهنگی دانشگاه جامع علمی کاربردی ، مدرک مورد تأیید وزارت علوم، تحقیقات و فناوری اعطا می نماید. این موسسه خدمات خود را در قالب برگزاری کارگاه های آموزشی در سه قشر متخصص، عموم و مؤسسات و سازمان ها ارائه می نماید.