به گزارش پارس به نقل از مهر، صبح امروز با خبر شديم ستوانسوم هادي جوان دلاور جمعي گروه ضربت سركلانتري هشتم پليس پايتخت که در جهارشنبه آخر سال حين انجام وظيفه بر اثر پرتاب نارنجک دست ساز از سوي يکي از اراذل و اوباش محله نواب و اصابت آن با سر وي مجروح و به بيمارستان لقمان منتقل شده بود پس از تحمل قريب به دوماه رنج و سختي ساعت ۶ و۳۰ دقيقه صبحشهيد و به خيل عظيم شهدا ي گرانقدر ميهن اسلامي پيوست.


اين گزارش حاکيست،شهيد دلاور از نيروي هاي فعال،ولايت مدار و با اخلاق پلیس تهران بود که در ماموريت چهارشنبه آخر سال دوشادوش ديگر همرزمان خدومش شرکت داشته و به تأمين و نظم و امنيت عمومي مي پرداخت.

در شب حادثه در پي تماس شهروندان تهراني با مرکز فوريتهاي پليسي ۱۱۰ تهران بزرگ مبني بر ايجاد مزاحمت چند فرد شرور در يکي از بوستان هاي محدوده نواب تهران، شهيد دلاور بلافاصله به اتفاق ديگر همرزمانش به محل اعزام و به بررسي موضوع پرداخت که حين انجام وظيفه درحالي که به اراذل و اوباش تذکر داده و به آنان امر به معروف و نهي از منکر مي کرد به ناگاه يکي از اين افراد شرور با پرتاب يک نارنجک دست ساز به سمت وي او را از ناحيه سر مصدوم و پيکر غرق به خون وي از طريق تماس ماموران با اورژانس به بيمارستان لقمان حکيم منتقل و ضارب وي نيز از صحنه متواري شد.

گفتني است،ضارب شهيد دلاور با اقدام اطلاعاتي ماموران پس از ۴۸ساعت تلاش شبانه روزي شناسايي بازداشت و پس از ارجاع به مقام قضايي روانه زندان شد.

شايان ذکر است،ستوانسوم شهيد هادي "جوان دلاور" که تنها ۳۰سال از عمر با برکتش گذشته و به تازگي ازدواج کرده بود.

پيکر اين شهيد گرانقدر فردا پنج شنبه ۲۵ اردبيهشت ساعت ۹صبح از مقابل ستاد فرماندهي انتظامي تهران بزرگ با حضور خانواده وي،مسئولان لشگري و کشوري،فرماندهان و همرزمانش به سمت بهشت زهرا (س) تشييع می شود.