به گزارش پارس به نقل از مهر، محمود گودرزی در حاشیه‌ِ مراسم  آیین امضای تفاهم نامه مشترک بین جمعیت هلال احمر و وزارت ورزش و جوانان با بیان این مطلب در جمع خبرنگاران گفت: بانک‌ها علاقه‌ای به پرداخت وام ازدواج با بهره‌ی پایین ندارند وآنان می‌گویند که ما بنگاه اقتصادی هستیم و وام‌ها برای ما سودآور نیستند که امیدواریم تکلیف این مسئله زودتر مشخص شود.

وی همچنین درباره احتمال جدایی وزارت ورزش از جوانان توضیح داد: کارگروهی برای جدایی این وزارت خانه تشکیل شده و قرار است وضعیت را بررسی کنند و پس از آن در قالب لایحه به مجلس شورای اسلامی ارائه شود.

گودرزی همچنین درباره مزایای انتعقاد تفاهم نامه با آموزش و پرورش گفت: انعقاد این تفاهم نامه برای مردم به ویژه جامعه‌ی ورزشکاران بسیار مهم است انتظار ما این است که حرکت عمومی ورزش درکشورما به سمت عکس این مراکز پیش رود.
به گفته وزیر ورزش و جوانان،در کشورهای توسعه یافته ورزش قهرمانی تقریباً منسوخ است و عمده‌ فعالیت‌ها به ورزش‌های عمومی و همگانی است.

وی افزود: شان مردم افزایش تعداد بیمارستان ها است اما از نظر نگاه ورزشی این مسئله شانیتی ندارد افزایش سرانه ورزشی ارتباط مستقیمی با کاهش آسیب‌های اجتماعی و بزهکاری ومشکلات اجتماعی دارد.