به گزارش پارس، سید جلال ملکی در گفت وگو با ایسنا، در تشریح جزئیات این حادثه گفت: در ساعت ۵۸: ۴ بامداد روز پنجشنبه حادثه برخورد چند دستگاه خودرو با یکدیگر در مسیر جنوب به شمال جاده اندیشه به سامانه ۱۲۵ اطلاع داده شد.

 

وی با بیان اینکه ستاد فرماندهی آتش نشانی، آتش نشانان ایستگاه ۴۴ را به همراه تجهیزات مربوطه به محل حادثه اعزام کرد گفت: پس از حضور آتش نشانان در محل مشاهده شد که شش دستگاه خودروی سواری شامل پنج دستگاه سواری پراید و یک دستگاه سواری ال ۹۰ با یکدیگر برخورد کرده اند و شدت برخورد به حدی بوده که یکی از پرایدها واژگون شده است.

 

سخنگوی سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری تهران با اشاره به نشت بنزین و جاری شدن آن در سطح خیابان اظهار کرد: آتش نشانان عملیات خود برای ایمن سازی و نجات افراد را به شکل همزمان آغاز کرده و در نخستین گام اقدام به قطع برق خودروها کرده اند.

 

ملکی با بیان اینکه خوشبختانه تا پیش از رسیدن آتش نشانان سرنشینان شش خودرو از کابین خارج شده بودند گفت: تنها یک مرد در جریان این حادثه مصدوم شد که عوامل آتش نشانی وی را به نیروهای اورژانس مستقر در محل حادثه تحویل دادند.

 

سخنگوی سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری تهران ادامه داد: پس از آن آتش نشانان خودروی واژگون شده را به حالت اولیه بازگردانده و هر شش خودروی سواری را به حاشیه بزرگراه منتقل کرده و در ساعت ۵: ۴۰ به عملیات خود خاتمه دادند.

 

به گفته ملکی علت این حادثه از سوی عوامل پلیس راهنمایی و رانندگی بررسی و اعلام خواهد شد.