به گزارش پارس ˈمحمدعلی عزیزاقلیˈ روز دوشنبه به  ایرنا گفت: با بررسی و تحلیل نقشه های پیش یابی و تصاویر ماهواره ای هواشناسی امروز و فردا با عبور امواج کم دامنه از تراز میانی جو در بعضی ساعات به خصوص در ساعات بعدازظهر در استان تهران ابرناکی و وزش باد و در ارتفاعات بارش های پراکنده خواهیم داشت.

با ادامه فعالیت سامانه بارشی روز دوشنبه در ارتفاعات استان تهران بارش باران، رگبار رعد و برق و وزش باد در برخی نقاط بارش تگرگ و در بخشهای جنوبی استان وزش باد را خواهیم داشت.

وی افزود: توصیه می شود برای دوری از مخاطرات و کاهش خسارات احتمالی ناشی از بارش شدید کوتاه مدت، رعد و برق و تگرگ و وزش باد تمهیدات لازم در نظر گرفته شود.

عزیزاقلی اظهار کرد: آسمان فردا کمی ابری گاهی وزش باد در بعدازظهر افزایش ابر در ارتفاعات همراه با بارش پراکنده را خواهیم داشت.

مدیرکل هواشناسی استان تهران، بیشینه و کمینه دمای امروز تهران را ۲۵ و ۱۴ درجه سانتیگراد اعلام کرد.

وی در مورد وضعیت بارندگی در شبانه روز گذشته گفت: ایستگاه فیروزکوه - امین آباد با ۱۵ میلیمتر بیشترین و ورامین با ۰.۵ میلیمتر کمترین میزان بارندگی را داشته است.

وی در مورد وضعیت دمای نقاط مختلف استان در ۲۴ ساعت گذشته بیان کرد: ایستگاه های آبعلی و فیروزکوه با ۷ درجه سانتیگراد و ورامین با ۳۲ درجه سانتیگراد بالای صفر به ترتیب کمترین و بیشترین دمای استان تهران را داشتند.