به گزارش پارس، صادق نظری امروز در گفت وگو با فارس، اظهار داشت: هیچگونه افزایش نرخی از سوی کمیسیون نظارت و اتحادیه های صنفی اعلام نشده و چنانچه افزایش قیمتی صورت گرفته باشد بدون تصویب کمیسیون نظارت شهرستان بوده و با توجه به تاکید چندین باره بر عدم افزایش کرایه ها، قطعا مسئولان آژانس های متخلف به تعزیرات حکومتی معرفی خواهند شد.

صادق نظری افزود: آژانس ها نرخ پیشنهادی خود را به منزله تایید آن از سوی کمیسیون نظارت در نظر نگیرند و چنانچه تخلفی از سوی آنها صورت گیرد، با جرایم نقدی و حتی در صورت تکرار با پلمپ واحد صنفی خود مواجه خواهند شد.

وی افزود: مردم بردخون توجه داشته باشند که شکایات خود را بدون هرگونه رودربایستی با رانندگان و مسئولان آژانس ها و در اسرع وقت اعلام کنند و تا حصول نتیجه نهایی پیگیری کنند.

نظری اضافه کرد: چند روز گذشته مواردی از شکایت های صورت گرفته از واحدهای صنفی گزارش شد و با توجه به حضور بازرسان، شاکی حاضر به مواجه و طرح شکایت و توضیح آن به صورت حضوری نشده و دلیل آن را رودربایستی با متصدی واحد صنفی اعلام کرده، در صورتی که نام شاکی محرمانه خواهد ماند.

وی ادامه داد: در چند روز اخیر فقط یک مورد گزارش مربوط به افزایش کرایه ها داشتیم در صورتی که با توجه به بررسی های انجام گرفته موارد بیشتری تخلف در منطقه صورت گرفته است.

مسئول امورصنفی بردخون خاطرنشان کرد: شماره ۱۲۴ ستاد خبری اداره صنعت، معدن و تجارت شهرستان دیر به صورت ۲۴ ساعته آماده دریافت شکایات و گزارش های مردم است و در صورت افزایش نرخ کرایه ها قبل از ابلاغ آن به آژانس ها از طریق رسانه ها اطلاع رسانی خواهد شد.

یادآور می شود درپی افزایش قیمت حامل های انرژی برخی از آژانس ها و سواری های شخصی مسافربر شاغل در مسیر بردخون دیر و بردخون بوشهراقدام به افزایش کرایه مسافر کرده اند که با توجه به گفت وگوی مذکور هرگونه افزایش کرایه تا اعلام مراجع ذیصلاح غیرقانونی است.