به گزارش پارس به نقل از جهان نیوز، در جریان سفر اخیر چند تن از نمایندگان مجلس شورای اسلامی به سوریه و لبنان، دیداری با سید حسن نصرالله دبیرکل حزب الله لبنان انجام شد.

در این دیدار سید حسن نصرالله توضیحاتی در خصوص مسأله سوریه و درگیری نیروهای حزب الله با تروریست های تکفیری مطرح می کند که چیزی جز معجزه و عنایت اهل بیت به رزمندگان حزب الله نیست.

سید حسن می گوید: دو خواهر یکی چهار و دیگری یک پسر داشتند که همگی در جبهه القصیر بر علیه تکفیری ها می جنگیدند تا اینکه یکی از فرزندان خواهری که چهار پسر داشت به شهادت رسید.

بعد از این اتفاق برای مادر این شهید شبهه ای پیش آمد که آیا فرزندم در راه حق بوده است یا خیر؟ این مادر شهید در همین حال متوسل به حضرت زهرا (س) شده و با ایشان دردل می کند.

صبح روز بعد خواهرزاده این مادر شهید که هم رزم پسرش هم بود با خاله اش تماس می گیرد و ماجرای خوابی که شب گذشته دیده بود را تعریف می کند. او می گوید: دیشب حضرت فاطمه (س) را درخواب دیدم. ایشان فرمودند: « به خاله ات بگو این شهدا تحت عنایت و توجه ما هستند. » این اتفاق در حالی رخ داده بود که این مادر شهید موضوع شک و تردید و توسلش به حضرت زهرا (س) را تا پیش از ماجرای این خواب برای هیچ کس تعریف نکرده بود.