به گزارش پارس به نقل از   فارس، احمد مسجدجامعی رئیس شورای شهر تهران در ادامه پنجاه و هفتمین جلسه شورای شهر تهران که صبح امروز با چند تن از مهمانان از شهرداری از جمله معاون حمل و نقل ترافیک شهرداری و همچنین مدیرعامل سازمان پارک ها و فضای سبز شهر تهران برگزار شد، با اشاره به صحبت های سیدجعفر تشکلی هاشمی معاون حمل و نقل و ترافیک شهرداری تهران در خصوص توزیع آرم های طرح ترافیک، اظهار داشت: متاسفانه در توزیع آرم ها و کارت های طرح ترافیک شاهد تبعیض هستیم.

وی تصریح کرد: بنده در ابتدای صبح از چند نفر از خبرنگاران سؤال کردم که آیا طرح ترافیک دریافت کرده اند یا خیر که پاسخ اکثریت آنها خیر بود.

مسجدجامعی خاطرنشان کرد: ما به سیاست های توزیع کارت ها و آرم های طرح ترافیک انتقاد داریم و باید این موضوع مورد بررسی قرار گیرد.

رئیس شورای شهر تهران با بیان این پرسش که چرا برای تمامی خبرنگاران آرم طرح ترافیک صادر نشده است، گفت: این تبعیض ها، پرسش هایی است که باید مسئولان حمل و نقل ترافیک شهر تهران به آن پاسخ دهند.

وی اضافه کرد: باید سیاست های توزیع کارت ها و آرم طرح ترافیک به صورت کامل و شفاف بیان شود و این مطرح شود.

مسجدجامعی تاکید کرد: در خصوص توزیع کارت ها و آرم های طرح ترافیک گرچه تصمیم گیری می شود و نقش شورا در این زمینه چیست، نیز باید مسئولان حمل و نقل ترافیک شهرداری تهران پاسخ های خود را ارائه کنند.