به گزارش پارس به نقل از پلیس خبر، روز گذشته مأموران انتظامی کلانتری مرکز شهرستان خنداب در اجرای حکمی قضایی برای جلب فردی اهل و ساکن یکی از روستاهای شهرستان به نشانی منزل مسکونی اش مراجعه کردند.

در روند رسیدگی به حکم قضایی، همسر متهم اظهار داشت   که شوهرش در منزل نیست و بعد از مصرف شیشه همراه نوزاد ۱۱ ماهه خود از صبح امروز منزل را ترک کرده است.

سرهنگ " جعفر شمس بیرانوند" ، فرمانده انتظامی شهرستان خنداب در این باره گفت: با تحقیقات صورت گرفته، متهم در یکی از محلات روستا شناسایی و دستگیر شد ولیکن خبری از نوزاد ۱۱ ماهه وی نبود.

وی ادامه داد: با توجه به وضعیت اعتیاد متهم و وجود علائم مصرف شیشه و گفته ها و پراکنده گویی های وی و اعلام بی اطلاعی از وجود نوزاد، مأموران انتظامی به موضوع ظنین شدند و تحقیقات برای یافتن نوزاد در دستور کار قرار گرفت.

بیرانوند اضافه کرد: با توجه به تحقیقات پلیس در گفته های متهم مشخص شد وی با توجه به اثرات مصرف شیشه دچار توهم شده و با گمان اینکه فرزندش نوزاد شیطان است، او را در بیابان و در نقطه ای نامعلوم رها کرده است.

فرمانده انتظامی شهرستان خنداب با اشاره به بسیج تیم های گشتی برای یافتن نوزاد تصریح کرد: با توجه به اهمیت موضوع چندین تیم گشتی برای یافتن موضوع به محل اعزام شدند و بعد از ساعاتی نوزاد گریان در داخل یک کاپشن مشکی در نزدیکی مسیر یک رودخانه پیدا و تحویل مادرش شد.

سرهنگ بیرانوند در پایان خاطر نشان کرد: متهم حسب دستور مقام قضایی تحویل زندان شد.