به گزارش   پارس به نقل از    اداره اطلاع رسانی   سازمان فرهنگ و ارتباطات اسلامی؛ این هیات عصر روز گذشته ۲۴ فروردین ماه با حضور در سازمان فرهنگ و ارتباطات اسلامی در نشستی با حضور علی محمد حلمی، رئیس مرکز گفت وگوی ادیان و خانم حجازی، مدیر کل امور بانوان و خانواده این سازمان ضمن آشنایی با فعالیت های سازمان در عرصه گفتگوی های دینی به تبادل نظر در این خصوص پرداختند.

این هیات   صبح امروز در صحن مجلس شورای اسلامی حضور یافته   و با خانم رهبر رئیس فراکسیون زنان و نماینده گان اقلیتهای مذهبی دیدار کرده و طی روزهای آینده از شهرهای قم، کاشان، شیراز و اصفهان بازدید به عمل آورده و در نشست های مختلفی از جمله: نشست علمی در دانشگاه الزهرا (س) ، نشست علمی در مرکز مطالعات زنان قم و نشست علمی در دانشگاه ادیان قم   شرکت خواهند کرد.

این هیات همچین از پژوهشگاه   رویان   در تهران و از کتابخانه آیت ا… مرعشی   نجفی، جامعه الزهرا (س)   و دانشگاه مجازی جامعه المصطفی بازدید می کنند.

گفتنی است این هیات متشکل از ۲۱ نفر از زنان شامل اساتید دانشگاه و فعالان عرصه گفتگوی ادیان از اتریش و سوئیس   هستند که به درخواست خود و به همت سازمان فرهنگ و ارتباطات اسلامی   زمینه سفر آنان به ایران فراهم شده است.