به گزارش پارس، ابراهیم صادقی در گفت و گو با خبرنگار تسنیم با تبریک ۲۳ فروردین روز دندانپزشک، اظهار کرد: جراحی لثه، درمان ریشه، ارتودنسی، رادیولوژی، اطفال و سایر خدمات تخصصی دندانپزشکی در کلینیک رسالت ارائه می‎ شود

به گفته وی با توجه به شایع بودن پوسیدگی در بین بیماری های دهان ودندان بیشترین حجم مراجعات به این کلینیک برای درمان ریشه است.

صادقی تصریح کرد: با اطلاع رسانی های انجام شده در سال های اخیر حساسیت والدین نسبت به درمان و ترمیم دندان های کودکانشان بیشتر شده است و همین امر موجب شده تا بخش دندانپزشکی اطفال به عنوان یکی از پر مراجعه ترین بخش های این کلینیک محسوب شود.

سرپرست کلینیک تخصصی رسالت افزود: سال گذشته حدود ۴ هزار پرونده جدید برای مراجعان تشکیل شد که تعداد قابل توجهی از آن ها، سه تا چهار بار برای دریافت خدمات به کلینیک مراجعه کرده اند.

صادقی خاطرنشان کرد: کلینیک تخصصی دندانپزشکی رسالت تنها مرکز جامع خدمات دندانپزشکی در استان است که فعالیت خود را از سال ۸۹ آغاز کرده است.

به گفته وی، این مرکز درمانی هم اکنون با هشت متخصص اطفال، ارتودنسی، جراحی لثه، ترمیم وزیبایی، رادیولوژی و درمان ریشه و ۳۰ پرسنل در ساعت اداری از شنبه تا چهارشنبه به مراجعان خدمات ارائه می دهد.