به گزارش پارس به نقل از فارس، جلال ملکی اظهار داشت: در روز طبیعت با استقرار در ۲۵۶ نقطه مختلف کلانشهر تهران شامل بوستان ها، مراکز فرهنگی و تفریحی و تقاطع های اصلی در قالب تیم های عملیاتی مستقر و آماده ارائه خدمات ایمنی به شهروندان هستند.

وی تصریح کرد: سازمان آتش نشانی به منظور افزایش ضریب ایمنی و ارائه خدمات ایمنی مطلوب و به موقع به شهروندان در روز سیزدهم فروردین علاوه بر ۱۰۳ایستگاه آتش نشانی در نقاط مختلف شهر در بیش از ۲۵۶ نقطه اصلی و مهم و نیز پایگاه های موقت و سیار مستقر خواهد بود.

ملکی گفت: بر این اساس آتش نشانان تهرانی در روز طبیعت با در اختیار داشتن تجهیزات ایمنی و ۲۵۶دستگاه خودروی سنگین و سبک و موتورسیکلت آتش نشانی و نجات همچون گذشته آماده خدمت رسانی به شهروندان عزیز تهرانی و مسافرین نوروزی هستند.

سخنگوی سازمان آتش نشانی شهر تهران اظهار داشت: در روز طبیعت سازمان آتش نشانی تهران با استقرار ۶۰۰ آتش نشان شامل ۱۵۰موتور سوار. ۴۵۰ نیروی عملیاتی موقت و سیار در میادین، مراکز مهم شهر، خیابان ها و تقاطع های اصلی، پارک ها، بزرگراه ها و دیگر مناطق شهری از جمله مراکز فرهنگی و تفریحی، محدوده کلانشهر تهران را در پوشش ایمنی خود دارد.