به گزارش پارس به نقل از فارس، « امین حیایی» گفت: در سریال « خوب، بد، زشت» نقش جوانی را بازی می کنم که شر بودنش به خاطر ناموس و حق و ناحق است، او در جریان داستان، به عشقی دچار می شود که زندگی اش را متحول می کند. بهادر بی گدار به آب می زند، تصمیم های سریع و عجولانه می گیرد و خیلی هم زود از کوره در می رود.

وی افزود: « خوب، بد، زشت» یک سریال اجتماعی - خانوادگی است که به روابط انسانی توجه ویژه دارد، فیلمنامه این سریال به خوبی توسط منوچهر هادی و بابک کایدان نوشته و در نوشتار نهایی نظر گروه بازیگران هم دیده شده است، بنابر این تصور می کنم بتواند نظر مردم را جلب کند.

حیایی تصریح کرد: خوشبختانه این سریال، کار بسیار جذابی شده، موقعیت های بسیار خاصی دارد و من هم تلاش کردم تا آنجا که می توانم در این نقش نسبت به نقش هایی دیگری که ایفا کردم، تفاوت ایجاد کنم.

بازیگر سریال « خوب، بد، زشت» گفت: عوامل حرفه ای این کار و حضور هادی به عنوان کارگردان « خوب، بد، زشت» را به اثر متفاوت تبدیل کرده که امیدوارم مردم هم آن را دوست داشته باشند.

وی درباره همکاری با منوچهر هادی گفت: این کارگردان جوان در حرفه خود بسیار مسلط است اما مهم تر از همه اینکه به دلیل ویژگی های شخصیتی هادی، بین او و عوامل تولید رابطه عاطفی به وجود می آید و همین صمیمت، یکدلی و احساس خوب به صحنه هم منتقل می شود.

« خوب، بد، زشت» کاری از گروه مجموعه های تلویزیونی شبکه دو سیماست. این سریال که در ۱۵ قسمت ۴۵ دقیقه ای برای نوروز ۹۳ شبکه دو در حال تولید است، یک سریال اجتماعی و خانوادگی است و با نگاهی طنز به روابط میان انسان ها در خانواده و اجتماع نگاه می کند. در واقع نگاهی شیرین به رویدادهای روزمره انسان ها در جامعه دارد.

امین حیایی، حسین محب اهری، محمد کاسبی، مهدی سلوکی، بهاره رهنما، نیلوفر خوش خلق، بهنوش بختیاری در نقش بهنوش، شهین تسلیمی و سیروس همتی از جمله بازیگرانی هستند که در این سریال بازی می کنند.

« خوب، بد، زشت» که فیلمنامه آن را بابک کایدان بر اساس طرحی از محسن کیایی نوشته، درباره جوانی به نام بهادر است که فقط یک ماه فرصت دارد که تا قبل از عید، رضایت خانواده اش را برای رفتن به خواستگاری جلب کند. او برای رسیدن به هدفش، ابتدا باید چند کار خیر و نوع دوستانه انجام دهد و دلهای شکسته را از خود راضی کند.

از دیگر عوامل این سریال می توان به نغمه نظری دستیار اول کارگردان، میثم بیدقی دستیار دوم کارگردان، حمید باب الحوائجی دستیار کارگردان، رضا بقایی منشی صحنه، محمدرضا نجفی مدیر تولید، مجتبی طاهرخانی برنامه ریز، محمدعلی سبط احمدی دستیار تهیه، الهام افشاریان روابط عمومی و هماهنگی، عبدالله عبدی نسب مدیر تصویربرداری، کوروش کلهر دستیار اول تصویر، رجب نادری دستیار تصویر، افشین ملکی دستیار تصویر، بهروز فرخی نورپرداز، محمدحسین غفاری صدابردار، رضا صالحی دستیار صدا، محسن غلامی طراح صحنه، سعید هنرمند دستیار صحنه، محمد شیدایی دستیار صحنه، رسول سید عربی طراح گریم، مینو قبادی دستیار گریم، نوید افشاردستیارگریم، مه لقا ناقد طراح لباس، آرتا ماهان دستیار لباس، معصومه رحمانی دستیار لباس، نوید سجادی حسینی و یاسمین ریزان عکاسی و فیلمبرداری پشت صحنه، بهرام دهقانی سرپرست گروه تدوین، رضا نجاریان دستیار تدوین، سعید یاسی پور دستیار تدوین، مرتضی کریمی مدیر تدارکات، اکبر اختریان دستیار تدارکات، ابراهیم نصیری مقدم دستیار تدارکات، بهرامعلی سامانی پوردستیار تدارکات، یوسف آقایی دستیار تدارکات، تقی امینی دستیار تدارکات، بابک الفت حمل و نقل و محمد شهرابی فراهانی حمل و نقل اشاره کرد.