به گزارش پارس به نقل از فرجام، مدیر شبکه بهداشت و درمان شهرستان نوشهر بعد از ظهر امروز در حاشیه بازدید فرماندار نوشهر از وضعیت بخش دیالیز بیمارستان شهید بهشتی شهرستان نوشهر گفت: متاسفانه وقوع آتش سوزی یک دستگاه ویلای شخصی در منطقه روستایی « دزدک» در بخش مرکزی شهرستان نوشهر سبب جان باختن چهار نفر شد.
رحیم سیدپور افزود: در این ویلا که ۱۱ نفر سکونت داشتند که چهار نفر از آنها در میان شعله های آتش جان باختند.

همه افراد حادثه دیده در این آتش سوزی که در ساعت پنج صبح بامداد امروز رخ داد، تهرانی بوده که به صورت خانوادگی برای گذراندن ایام تعطیلات نوروز به شهرستان نوشهر سفر کرده بودند.
در این آتش سوزی مرگبار دو زن و دو مرد به نامه های ؛ افخم السادات حسینی، نیلوفر معصومی، مجید چمنی و محمدرضا داداشی جان باخته اند. دکتر افخم السادات حسینی متولد سال ۱۳۴۱ در تهران است وی علاوه بر تحصیلات دانشگاهی، در حوزه علمیه در سطح چهارم نیز تحصیل می کرد و به عنوان مدرس دانشگاه، مشاور دانشگاه تهران و نهاد رهبری و کارشناس مذهبی صدا و سیما نیز فعالیت داشت.

یک منبع مطلع در این باره گفت این آتش سوزی به صورت عمد توسط زوج قبلی مالک ویلا صورت گرفته که علت آن مشکلات خانوادگی حاصل از انحرافات مذهبی و تاثیر پذیری قاتل از عقاید فرقه ها و عرفان های کاذب بوده است. بنا به گفته شاهدان حادثه، شوهر سابق مالک ویلا که یکسال پیش از هم جدا شده بودند در روز حادثه از حضور این خانواده مطلع بوده که اقدام به مسدود ساختن حفاظ آهنی در های ویلا با زنجیر نموده و خانه را با بنزین مشتعل می نماید و در نهایت خانه در چند دقیقه به خاکستر تبدیل می گردد.

لازم به ذکر است که بعد از تماس همسایه ها با مراکز امدادی و آتش نشانی این نیروها با ۴۵ دقیقه تاخیر به محل صانحه رسیده بودند که اهالی روستا توانسته بودند افرادی را نجات دهند و آتش رو به خاموشی بوده است.