به گزارش پارس به نقل از ایرنا، حسن عباسی» مدیر روابط عمومی اورژانس تهران افزود: طبق اطلاعات ثبت شده در مرکز کنترل و هدایت عملیات بحران اورژانس تهران مشخص شد که این دختر ۲۰ ساله هنگام عبور از خیابان لاله در جنت آباد شمالی در غرب تهران دچار حادثه شده است.

وی گفت: بر اساس اعلام امدادگران اورژانس پایتخت اعزامی به محل وقوع این حادثه انسان ساخت مشخص شد که پرتاب نارنجک دست ساز موجب آسیب دیدگی در ناحیه هر دو چشم این دختر شده است.

عباس توضیح داد: با معاینات انجام شده از سوی امدادگران اورژانس چشم این دختر با استفاده از داروهای موجود شستشو و پانسمان و برای معاینات تکمیلی به مراکز درمانی و بیمارستانی منتقل شد.

وی گفت: مرکز اورژانس تهران به منظور آمادگی پاسخگویی فوری به حادثه دیدگان احتمالی شب چهارشنبه آخر سال، برنامه های ویژه ای را در دستور کار دارد که می توان به استقرار یکصد گروه از امداد گران اورژانس در مناطق پرخطر پایتخت اشاره کرد.

به گفته عباسی، متاسفانه هر ساله در شب چهارشنبه آخر سال (چهارشنبه سوری) تعدادی از جوانان و نوجوانان دچار حوادث مختلفی می شوند که امیدواریم این حوادث امشب کم ترین مصدومان را برجای بگذارد.

وی از هموطنان خواست در صورت قرار گرفتن در وضعیت های اضطراری عمومی و پیچیده انواع حوادث با شماره ۱۱۵ مرکز مدیریت حوادث و فوریت های پزشکی در تهران و سراسر کشور تماس بگیرند.