به گزارش پارس به نقل از ایسنا، برنامه های تحویل سال ۹۳ در تلویزیون با اجرای مجریانی چون اشکان خطیبی، فرزاد حسنی، آزاده نامداری، احسان علیخانی و رامبد جوان در شبکه های مختلف تولید و پخش می شوند.

*** شبکه یک با اشکان خطیبی

برنامه « سیب طلایی» در شبکه یک ۲۴ ساعت قبل از تحویل سال آغاز می شود و تا ساعت ۲ بامداد اولین روز فروردین ادامه دارد.

تهیه کنندگان این برنامه با ارتباط های مستقیم با مراکز مختلف صدا و سیما در شهر های ایران، حال و هوای نوروز در مناطق مختلف ایران را به تصویر می کشند. پخش گزارش هایی از راهیان نور، حضور میهمان های ویژه از شخصیت های شناخته شده و گزارش های شاد و اجتماعی از بخش های مهم این ویژه برنامه به شمار می رود.

اشکان خطیبی، بازیگر کارگردانی این ویژه برنامه را به عهده گرفته است و بهروز صفاریان، علی سرابی، سیامک انصاری، سحر دولتشاهی و امیر پوریا وی را در تهیه و کارگردانی این کار کمک می کنند.

« سیب طلایی» به تهیه کنندگی احسان ارغوانی و اجرای پدرام کریمی از ساعت ۸ صبح ۲۹ اسفند تا بامداد یکم فروردین از شبکه اول سیما پخش می شود.

اهدای سیب طلایی به برترین های سال ۹۲ شامل بهترین بازیگر زن و مرد، بهترین داور، بهترین تیم، بهترین خلبان، بهترین راننده تاکسی و… نیز با حضور هیئت داورانی مرتبط با صنف های مختلف از دیگر بخش های این برنامه نوروزی است.

***شبکه دو با آزاده نامداری و فرزاد حسنی

آزاده نامداری و فرزاد حسنی، برنامه تحویل سال شبکه دو را اجرا می کنند.

کشاورز تهیه کنندگی برنامه تحویل سال شبکه دو را بر عهده دارد و برنامه های متنوعی از جمله حضور مهمانان و بازیگران و خوانندگان مختلف در آن پیش بینی شده است.

این برنامه ساعت ۱۶ روز ۲۹ اسفند آغاز می شود و تا پایان پخش پیام نوروزی رهبر امعظم انقلاب اسلامی ادامه خواهد داشت.

*** شبکه سه و احسان علیخانی

ویژه برنامه تحویل سال ۱۳۹۳ شبکه سه سیما در یک قسمت ۴۸۰ دقیقه ای تدارک دیده شده که روز پنجشنبه ۲۹ اسفندماه به روی آنتن می رود.

این برنامه به تهیه کنندگی و اجرای احسان علیخانی از ساعت ۱۴ تا ۲۲ پخش می شود.

ده ها چهره از حوزه سینما، تلویزیون، ورزش، موسیقی و همچنین نخبگان جوان کشور، مهمان ویژه برنامه تحویل سال شبکه سه خواهند بود. آیتم های گوناگونی نیز در حوزه های مختلف علمی و فرهنگی پخش خواهد شد.

*** شبکه تهران با رامبد جوان

« گوشه دل تهرون» ویژه برنامه شبکه تهران برای ساعات پایانی سال ۹۲ است. رامبد جوان کارگردانی و اجرای این برنامه را به عهده گرفته است.

این برنامه از برنامه های طولانی مدت و ابتکاری برای تحویل سال به شمار می رود. « گوشه دل تهرون» از ۱۰ صبح ۲۹ اسفند تا ۲۲ همان شب ادامه خواهد داشت و در آن آیتم های کوتاهی در باره موضوعات مختلف اجتماعی، طنز، ورزشی، گردشگری و دیگر موضوعات پخش خواهد شد.

قرار است رامبد جوان در خلال این برنامه ها با پلاتوهای کوتاه، برنامه را به گونه ای هدایت کند که مخاطب احساس زنده بودن برنامه ای ۱۲ ساعته داشته باشد.